Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:24:49 GMT

اقتدار نظامی در دل دشمن وحشت ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۵۵۸

اقتدار نظامی در دل دشمن وحشت ایجاد می‌کند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در عرصه دفاعی نیروهای مسلح مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، گفت: پس از جنگ تحمیلی نیروهای مسلح تجهیزات نظامی خود اعم از سلاح و موشک خود را اقتدار مآبانه توسعه دادند و وحشت در دل دشمن انداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۳۱ شهریورماه در آئین رژه خودرویی نیروهای مسلح به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهرکرد، اظهار کرد: هفته دفاع‌مقدس فرصت مغتنمی است تا زیبایی‌های این ایام و اقتدار نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: کمالات انسانی، اخلاق‌مندی، تعاملات انسانی و روش‌های انسانی به جامعه کرامت می‌دهد، این موضوعات در دوران دفاع مقدس به نمایش درآمد، نباید اجازه دهیم این اقتدار به فراموشی سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه دفاعی نیروهای مسلح مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، عنوان کرد: پس از جنگ تحمیلی نیروهای مسلح تجهیزات نظامی خود اعم از سلاح و موشک خود را اقتدار مآبانه توسعه دادند و وحشت در دل دشمن انداختند.

نکونام با بیان اینکه به‌علت شرایط کرونایی امکان برگزاری رژه گسترده برای نیروهای مسلح وجود نداشت، خاطرنشان کرد: اما شاهد کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع کرونا بودیم، حدود ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در این ایام جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت، قسمتی از کمک‌ها نیز در آمارها نیامده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقتدار نیروهای مسلح باید ادامه پیدا کند، این ماندگاری در سایه ارزش‌های انسانی و خدامحوری است، باید از هرگونه اجحاف و انحراف جلوگیری کنیم، خوشبختانه دولت سیزدهم این مسیر را آغاز کرده و عزم خود را جمع کرده تا مسیر صحیح را باز گرداند و در ریل انسانیت قرار دهد.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم که پرچم شهید سلیمانی در این کشور برافراشته بماند و روز به‌روز شاهد خواری و ضعف دشمن باشیم.

تمامی اقشار مردم مدیون ایثار رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هستند

در ادامه این آئین اقبال عباسی- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته دفاع‌مقدس یادآور رشادت‌های و ایثار رزمندگان آن دوران است، اظهار کرد: برنامه رژه خودرویی نیروهای مسلح با هدف زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به‌علت شرایط شیوع کرونا امکان برگزاری آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس مانند رژه گسترده خودرویی و انسانی نیروهای مسلح به شیوه سابق وجود ندارد، امیدواریم با غلبه بر بیماری کرونا شاهد برگزاری رژه‌ باشکوه در سال آینده باشیم.

عباسی تاکید کرد: تمامی اقشار مردم مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هستند، امروز نیز امنیت کشورمان مرهون اقتدار نیروهای مسلح است و باید قدردان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری رژه موتوری چهارمحال و بختیاری هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند

به گزارش همشهری آنلاین، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام، با بیان اینکه رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت و ارتقاء قدرت نرم، امنیت ملی و منافع ملی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه‌جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و... نقش‌آفرینی کنند.

سردار شکارچی در ادامه ضمن اشاره به حماسه‌آفرینی مردم سلحشور استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم کرده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار «داریوش رضایی‌نژاد» است که تربیت‌یافته این سرزمین شهیدپرور و مجاهدپرور است.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه‌جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه‌سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد، بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان، ضمن تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرورآفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان کرد: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

کد خبر 848917 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح

دیگر خبرها

  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است