Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:43:41 GMT

رژه یگان‌های خودرویی نظامی، انتظامی و مرزبانی در آستارا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۲۷۹۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رژه خودرویی و موتوری نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی آستارا صبح چهارشنبه و به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی برگزار شد.

در این مراسم گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروهای مقتدر بسیج مردمی، سپاه، نیروی انتظامی، نیروی دریایی ارتش و مرزبانان هنگ مرزی آستارا به نمایش در آمد و خودروهای نظامی و بسیج مردمی با نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مسیر سپاه ناحیه آستارا تا مرکز شهر و مزار شهدای گمنام را رژه رفته و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در جنگ تحمیلی نیروهای نظامی، بسیج و مردم در کنار یکدیگر برای دستیابی به یک آرمان و هدف مشترک جنگیدند.

سرهنگ بهزاد قنبری هفته دفاع مقدس را فرصتی برای توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: تکیه بر سلاح ایمان و اعتقاد دینی پیروزی حق بر باطل را سبب می‌شود و امروز به برکت خون شهدا و با اتکا به خودباوری و اعتماد به نفس، در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده‌ایم و عزت و استقلال را به معنای واقعی لمس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما پاسداشت ارزش‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: فداکاری رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس نماد اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: پاسداری از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی نیازمند وجود روحیه جهادی و ایثارگری است که این روحیه باید در میان نسل جوان کشور گسترش یابد.

کد خبر 5310786

منبع: مهر

کلیدواژه: رژه نيروهاي مسلح آستارا دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است