Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم ساکن در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امروز آغاز شد. - اخبار استانها -

دکتر محمد احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهدمقدس اظهارداشت: برنامه واکسیناسیون دانش‌آموزان بر اساس دستورالعمل‌های وزارتی آغاز خواهد شد و دانش‌آموزان 17 ساله می‌توانند برای دریافت واکسن سینوفارم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:درخصوص بازگشایی مدارس طی جلسه‌ای که با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی داشتیم و براساس اعلام وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان به این نتیجه رسیدیم که برگزاری کلاس‌های حضوری منوط به انجام واکسیناسیون باشد.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید بر اساس اطلاعات جمعیتی آموزشگاهی 946 هزار و 65 نفر هستند که شامل 557 هزار و 523 نفر در مقطع ابتدایی (پایه‌های اول تا ششم)، 228 هزار و 57 نفر در مقطع متوسطه اول (پایه‌های هفتم تا نهم) و 228 هزار و 57 نفر در مقطع متوسطه دوم (پایه‌های دهم تا دوازدهم) هستند و در گام نخست تزریق واکسن دانش‌آموزان پایه دوزادهم و متولدان اول مهر 1382 تا اول مهر 1383 انجام می‌شود که تعداد آنان 70 هزار و621 نفر است.     

سیستم نوبت دهی واکسن کرونا در گناباد؛ ظرفیت تکمیل است/ درخواست مردم برای افزایش مراکز واکسیناسیونتزریق 72هزار دُز واکسن کرونا در حاشیه شهر مشهدمقدس/80 هزار دُز واکسن برکت به استان رسیدتحویل 300هزار دُز واکسن کرونا به علوم پزشکی مشهدمقدس / آمار مراجعه مردم به مراکز درمانی کاهش یافت

 احمدیان در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان، تصریح کرد: از عید سعید غدیرخم بحث واکسیناسیون این گروه هدف نیز آغاز شده و تاکنون 47 هزار و 306 نفر نوبت اول و 21 هزار و 35 نفر نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و تا این لحظه 68 هزار و 341  دُز واکسن کرونا به معلمان تزریق شده است.  

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان واکسن کرونا علوم پزشکی د ز واکسن هزار د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

 شهرام رئیسی  با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی