Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت کار ۲۶۳ میدان و بازار میوه و تره بار تهران در نیمه دوم سال اعلام شد. خبرگزاری میزان_روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل جدید و تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه دوم سال، از روز پنج‌شنبه اول مهر، ساعات کار میادین و بازار‌های میوه و تره بار تغییر کرده و صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ خواهد بود، ضمن اینکه ساعات کار این مراکز در روز‌های جمعه و سایر ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 همچنین از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود، سایر شهروندان و کارکنان غرفه‌ها در زمان حضور در میادین و بازار‌های میوه و تره بار، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را از دیگران حفظ کرده و هنگام ورود به این مراکز حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.   بیشتر بخوانید: بازگشایی کاخ‌ها و موزه‌های تهران   انتهای پیام/ برچسب ها: تهران شهرداری شهروندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری شهروندان میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد