Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:51:39 GMT

صدورمجوزفعالیت باشگاه‌های ورزشی اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۶۸۰

صدورمجوزفعالیت باشگاه‌های ورزشی اصفهان

سید مهدی میرجهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌های روز اربعین در استان اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تنها اجرای مراسم راهپیمایی اربعین در استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با استفاده از صندلی در فضای باز منعی ندارد، ادامه داد: همچنین هیئات و مسئولان برگزاری مراسم باید توجه داشته باشند که از هر گونه تجمع در هنگام توزیع نذورات جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان در ادامه با اشاره به صدور مجوز برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی در استان اصفهان ابراز داشت: تنها استخرهای سرپوشیده مجوز فعالیت دریافت نکردند که برای این مراکز نیز اخیراً پروتکلی تعیین شده که مالکان می‌توانندبا مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان و تائید پروتکل فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا نیز گفت: زمانی رعایت پروتکل‌ها تا ۳۵ درصد کاهش یافته بود اما امروز به ۶۵ درصد و وضعیت نسبتاً خوبی رسیده‌ایم.

میرجهانیان اضافه کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف استان اصفهان نیز به بالای ۵۰ درصد رسیده است.

کد خبر 5310919

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز بهداشت اصفهان پروتکل های بهداشتی اربعین حسینی باشگاه های ورزشی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی واکسیناسیون کرونا دفاع مقدس ایلام استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟