Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با برنامه ریزی، شاخص گذاری و نظارت، رشد و توسعه کشور امکان پذیر است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مسعود میرکاظمی گفت: برای رفع مشکلات نه تنها در بودجه 1401 می بایست راه حل ارائه شود بلکه برای شش ماه دوم سال 1400 نیز اگر نیاز به راهکارهای قانونی است احصا و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق آمایش سرزمین ها ماموریتی بر عهده سازمان است، لذا خواسته ها و توقع ما نظارت دقیق برای تحقق اهداف و نحوه برنامه ها و همچنین میزان سرمایه گذاری شرکت های بزرگ خواهد بود.
با جهت دهی و سیاست های حمایتی باید شرکت ها را به سمتی هدایت کرد که با  سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته که دارای منابع و ثروت های خدادی هستند شکوفایی و رشدی که برای چشم انداز توسعه همه جانبه کشور مدنظر است  تحقق پیدا کند.
وی افزود، مناطق آزاد باید پیشگام تحول و توسعه برای کشور باشند و برای اهدافی که ماموریت در آن دارند باید پاسخگو باشد.
با تغییر رویه ها و قرار دادن شاخص، مشخص شدن ماموریت و پاسخگو بودن مدیران، اتفاق های مبارکی برای کشور قابل تحقق است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خاتمه گفت: با برنامه ریزی، احساس مسئولیت و پاسخگویی، مسیر رشد و توسعه همه جانبه برای کشورمان امکان پذیر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی