Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از ۷۰ چهره شناخته‌شده صنعت فیلم و تلویزیون آمریکا همزمان با برگزاری نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نامه‌ای را خطاب به رهبران جهان نوشتند و خواستار تلاش برای تسریع در واکسیناسیون جهانی و پایان دادن به پاندمی شدند.

از جمله چهره‌هایی که این نامه را امضا کرده‌اند می‌توان از پیتر دینکلج، آن هاتاوی، ایوا لونگوریا، ادینا منزل و مورنا باکارین نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه از رهبران جهان خواسته شده خود را متعهد به رسیدن به هدف قرار داده شده توسط سازمان جهانی بهداشت مبنی بر واکسینه کردن ۷۰ درصد از جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۲ بدانند. در نامه همچنین از آن‌ها خواسته شده زیرساخت‌ها و منابع لازم را در اختیار کشورهایی که منابع محدود دارند قرار دهند که شامل حمایت از کارکنان سلامت خط مقدم و سرمایه‌گذاری در آموزش عمومی می‌شود.

این نامه با سازمان‌دهی CARE به نگارش درآمده که یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس شده در سال ۱۹۴۵ است که به فعالیت‌های بزرگ بشردوستانه در سراسر جهان می‌پردازد و مرکز آن در سوییس واقع شده است.

میشل نان، رییس و مدیر عامل دفتر آمریکا این سازمان در بیانیه‌ای گفت که این سازمان آماده کمک کردن است، اما همچنین امیدوار است که رهبران جهان با منابع و اعمال خود به این درخواست گوش کنند و پاسخ دهند.

در این نامه آورده شده که اگر این تلاش جمعی انجام شود، می‌توان جان میلیون‌ها آدم را نجات داد و از وقوع تریلیون‌ها دلار ضرر اقتصادی پیش‌گیری کرد. افزوده شده: هیچیک از ما امن نیستیم تا وقتی که همه امن باشیم.

جوردانا بروستر، کانی بریتون، جوئل مک‌هیل، لارا لینی، دبرا مسینگ، سارا سیلورمن و مایکل شین از دیگر چهره‌هایی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

۵۸۵۸

کد خبر 1557274

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود واکسن ویروس کرونا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وارن بافت، سرمایه‌دار مشهور آمریکایی، اعلام کرد بر این باور است که دولت آمریکا برای تأمین کسری بودجه فزاینده این کشور به جای کاهش هزینه‌های خود به سمت افزایش مالیات‌ها می‌رود.

وی در نشست سالانه سهامداران مؤسسه سرمایه گذاری برکشر هاتاوی در اوماها گفت: من فکر می‌کنم که افزایش مالیات‌ها محتمل است.

بافت تاکید کرد که دولت آمریکا یک روزی تصمیم خواهد گرفت که دیگر نمی‌خواهد کسری بودجه انقدر افزایش یابد چراکه تبعات منفی جدی در پی خواهد داشت. از طرفی آنها ممکن است نخواهند هزینه‌های خود را هم کمتر کنند و در نتیجه تصمیم بگیرند که سهم بیشتری از چیزی که متعلق به ماست را از ما بگیرند و ما مجبوریم آن را بپردازیم.

دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده که نسبت کسری بودجه این کشور به تولید ناخالص داخلی از ۵.۵ درصد در سال مالی جاری به ۸.۵ درصد در سال ۲۰۵۴ خواهد رسید.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که قانون کاهش مالیات‌ها در آمریکا، مصوب سال ۲۰۱۷، برای سال جدید هم اجرایی شود شاهد بدتر شدن اوضاع کسری بودجه در این کشور باشیم.

کد خبر 6097011 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم