Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:30:00 GMT

راه اندازی خط جدید شرکت ایرانول در آبادان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۷۶۲

راه اندازی خط جدید شرکت ایرانول در آبادان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد زارعپور ، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در افتتاحیه خط جدید تولید روغن ام‌ ای اس تی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این روغن از سابق در شرکت نفت ایرانول به مقدار کمتر از ۱۰۰ تن در سال تولید می‌شد، اما با توجه به نیاز داخلی کشور خط تولید را بهسازی و گسترش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه این پروژه برای ۱۰ نفر اشتغال زایی کرده است ، افزود: برای راه اندازی این خط تولید با توجه به وجود زمینه و بستر از پیش آماده تنها بهسازی‌هایی لازم بود به همین خاطر ساخت و تکمیل این پروژه با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید در صورتی که مبلغ واقعی مورد نیاز برای اتمام این پروژه بیش از ۸ میلیارد تومان است.

زارعپور با بیان اینکه روغن ام‌ ای اس تی یکی از نیازمندی های تولید لاستیک است ، ادامه داد : پروژه تولید روغن ام‌ ای اس تی شرکت ایرانول با ظرفیت تولید بیش از ۱۰۰ تن در روز ، امروز به بهره‌برداری رسید و افزون بر تامین به صورت کامل بازار داخلی تولید لاستیک صادرات این روغن نیز در دستور کار قرار دارد.

افتتاح خط تولیدی دیگر در شرکت ایرانول

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول آبادان گفت: پس از افتتاح امروز خط تولید روغن ام‌ ای اس تی ، راه اندازی تولید روغن الوند آبادان برنامه بعدی شرکت نفت ایرانول خواهد بود.

در حاشیه افتتاح خط تولید روغن ام ای اس تی، از ایثارگران دوران دفاع مقدسی که در جنگ تحمیلی شاغل پالایشگاه نفت ایرانول بودند تجلیل شد.

۳۰۰ بسته کمک معیشتی نیز توسط شرکت نفت ایرانول تهیه شد و با همکاری سپاه و ناحیه مقاومت بسیج آبادان میان نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ایرانول خط تولید شرکت نفت ایرانول خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود

دریافت 15 MB کد خبر 6100179

دیگر خبرها

  • تولید ۱۵ میلیون لیتری بنزین در پالایشگاه آبادان
  • طرح ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه آبادان در دستور کار
  • از حضور چشمگیر دانش‌بنیان‌ها و پارک‌های فناوری تا اکتشاف و تولید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • راه اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک دوکلاچه
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی در تبریز
  • افتتاح نیروگاه ۵ مگاواتی در تبریز
  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید