Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@17:18:53 GMT

زن تهرانی سرکرده باند مخوف بود / او مردان را اجیر می کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۸۳۴

زن تهرانی سرکرده باند مخوف بود / او مردان را اجیر می کرد

به گزارش رکنا، کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران چند روز قبل متوجه فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای جعل در شهریار شده و با ردیابی‌های پلیسی موفق شدند چهار عضو این باند را شناسایی کنند.

یک زن و مرد اعضای اصلی این باند بودند که در حاشیه این طرح به گفت‌و‌گو با مرد جاعل پرداختیم.

 چطور طعمه‌ها را شناسایی می‌کردی؟

چند مشتری ثابت داشتیم که از طریق آنها مشتری جدید پیدا می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس مدارک ماشین خود را از طریق واتس‌اپ برای ما می‌فرستادند و معاینه فنی جعلی صادر  و  با پیک  می‌فرستادیم.

 چند وقت بود این کار را می‌کردی؟

حدود یک سال.

 چقدر می‌گرفتی‌؟

هر برگه را ۲۵۰ هزار تومان می‌فروختیم.

 چند برگه جعل کردی؟

حدود هزار برگه.

 در سیستم هم ثبت می‌شد؟

نه. خودشان می‌دانستند جعلی است.

 پس به چه دردشان می‌خورد؟

برای تعویض پلاک استفاده می‌کردند.

 نقش همدستت چه بود؟

برگه‌ها را پرس می‌کرد.

 چطور جعل را یاد گرفتی؟

با فردی آشنا بودم که جعل می‌کرد و کنار دست او آموزش دیدم. او را ماموران گرفتند و به زندان رفت. من هم تجهیزاتش را برداشتم و با آنها جعل می‌کردم.

 چقدر درآمد داشتی؟

زیاد نبود، در حد یک کارگر بود. فقط اسفند که مردم به مسافرت می‌روند و نقل و انتقالات زیاد می‌شود‌، مشتری‌ها زیاد می‌شدند.

 می‌ارزید؟

نه. من به‌دلیل اعتیاد به این سمت آمدم. سه ماه است درگیر این پرونده‌ام. همین که فرزندم مرا در اداره آگاهی نشناخت‌، بزرگ‌ترین تنبیه برایم بود.

منبع: جام جم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جاعل اخبار حوادث زن و مرد مسافرت سرکرده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت فیلم مهران غفوریان در قورباغه مهران غفوریان بیوگرافی مهران غفوریان لاغر مهران غفوریان پژمان جمشیدی و سام درخشانی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی پیشگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصیبت جدید مستاجران!

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین، از کف تا سقف‌شان انباشته از کارتن‌های موز صادراتی است. کارتن‌های موز سمت راست به ردیف کارتن‌های زیره ۳ لایه و کارتن‌های سمت چپ به ردیف کارتن‌های زیره ۵ لایه اختصاص دارد.

 ردیف‌های تنگ هم که به کوهی کارتنی می‌مانند.

کارتن؛ یکی از مصائب مستاجران

عباس، کارگر یکی از همین حجره‌هاست. او هر روز پیش از طلوع آفتاب سراغ دیگر حجره‌ها می‌رود و کارتن‌های موز محکم و قابل استفاده را جمع‌آوری و خریداری می‌کند؛ بعضی‌ها را به تعداد و بعضی دیگر را به کیلوگرم می‌خرد. قبل از خرید هم به توصیه آقا جمشید (صاحب کارش) خوب کارتن‌ها را وارسی می‌کند تا عیب و ایرادی نداشته باشند.

از ساعت حدود ۱۰ صبح قبل از آمدن آقاجمشید، کارتن‌ها مرتب و منظم در حجره روی هم ردیف عمودی ردیف شده‌اند. کمی بعد از آن هم سر و کله مشتری‌ها که این روز‌ها اغلب مستاجر هستند، پیدا می‌شود. عباس هوای آن‌ها را دارد. چون خاطره‌های چندان خوبی از روزگار اجاره‌نشینی خود و اهل و عیالش ندارد. یکی از آن خاطرات همین تهیه کارتن‌های مقاوم برای اسباب‌کشی بود که باید بابت‌شان کلی هزینه پرداخت می‌کرد.

کارتن موزی کم از خدمات پکینگ ندارد!

یکی از مشتری با شنیدن قیمت کارتن‌های موز صادراتی از دهان عباس، کمی متعجب می‌شود و دوباره قیمت را می‌پرسد. عباس هم که عادت دارد به دیدن این تعجب کردن‌ها، تکرار می‌کند: «سایز بزرگ ۲۵ هزار تومان و سایز کوچک ۲۰ هزار تومان.» مشتری که هنوز متعجب است باز می‌پرسد: «این قیمت که گفتید برای همین کارتن‌های موزی‌ست دیگر؟» عباس، چای را لاجرعه سر می‌کشد: «بله؛ توی هر کدامشان می‌توانی از ۵ تا ۱۰ کیلوگرم با خیال راحت اسباب جای بدهی و با خودت ببریشان تا آن سر دنیا.»

مشتری که پیش از این کارتن‌های موز را از برخی اصناف با قیمت هر کارتن ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان تهیه می‌کرد و با شنیدن هزینه‌های چند ده میلیونی خدمات پکینگ ویژه اسباب‌کشی، دود از سرش برمی‌خاست، بی‌معطلی ۱۰ کارتن موز سایز کوچک از عباس خرید تا همه زندگیش را در آن بسته‌بندی کند.

دیگر خبرها

  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش