Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:12:20 GMT

مشخصات گوشی جدید و ارزان موتورلا فاش شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۸۷۶

مشخصات گوشی جدید و ارزان موتورلا فاش شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، موتورلا فرمول ساده ای برای دستیابی به موفقیت دارد. این شرکت به جای فعالیت در بازار موبایل‌های رده بالا و به چالش کشیدن اپل و شرکت‌های دیگر، روی موبایل‌های ارزان قیمت و میان رده تمرکز کرده و محصولاتی با طیف قیمتی وسیع عرضه می‌کند.

هرچند درآمد چنین محصولاتی خیره کننده نیست اما میزان فروش جهانی دستگاه‌ها در حال رشد است و اکنون به حدی رسیده که سودآوری مالی برای شرکت تولید کننده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به نظر می‌رسد موبایل موتو ای ۴۰ این شرکت بسیار پرفروش باشد، هرچند قیمت آن از نسخه پیشین (ای ۲۰) بیشتر خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه این موبایل در آمریکا وجود ندارد. اما اگر قرار باشد دستگاه در آینده نزدیک در بازار مذکور عرضه شود، بهای آن اندکی بالاتر از موتو ای با نمایشگر ۶.۲ اینچی و تراشه اسنپ دراگون ۶۳۲ است که به قیمت ۱۵۲ دلار عرضه شده بود.

طبق گزارش‌ها موتو ای ۴۰ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی مکس ویژن با رفرش ریت ۹۰ هرتز است. پیش بینی می‌شود دوربین‌های این دستگاه نیز قدرتمند باشند. این دستگاه ۳ دوربین پشتی خواهد داشت که یکی از آنها ۴۸ مگاپیسکل است.

پیش بینی می‌شود پردازشگر این دستگاه ۸ هسته‌ای باشد و در آن ۴ گیگابایت RAM و باتری ۵ هزار میلی آمپری به کار رفته باشد.

کد خبر 5310896 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل نوآوری نمایشگر حاکمیت سایبری نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شبکه ملی اطلاعات فناوری فضایی فیس بوک ایرانسل همراه اول شرکت دانش بنیان گوگل کسب و کار عیسی زارع پور قانون آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به دنبال گسترده‌تر و رنگین‌تر شدن سفره کارگران باشند، اعلام کرد: با توجه به سهم ۶۰ درصدی هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد خانوار، احداث مسکن کارگری باعث جلوگیری از کوچک‌تر شدن سفره آنان خواهد شد.

وی از آمادگی استان برای واگذاری ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر زمین غیرقابل فروش به کارگران واجد شرایط همراه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۵۵۰ میلیون تومانی با تنفس یک ساله و اقساط ۲۰ ساله به منظور ساخت خانه‌های ویلایی کارگری خبر داد.

استاندار یزد بیان کرد: به عنوان مصوبه این نشست، تلاش خواهیم کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۴ هیچ کارگر واجد شرایطی در استان نباشد که زمین تحویل نگرفته و یا عملیات اجرایی ساخت منزل مسکونی وی آغاز نشده باشد.

استاندار یزد اظهار کرد: عدم پرداخت دستمزد مطابق تلاش کارگران و عدم توجه به مسئله بیمه، بهداشت و سلامت، آموزش و ارتقا مهارت‌ها همچنین عدم استفاده از ابتکار عمل کارگر از مصادیق این ظلم است که اثرات سوء آن در رونق تولید مشهود خواهد بود.

فاطمی در ادامه از فعالان عرصه کارگری از جمله خانه کارگر، شوراهای کارگری و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی برای پیگیری مطالبات کارگران و نیز از تشکل‌های صنعتی استان نظیر اتاق بازرگانی، انجمن مدیران، خانه صمت و انجمن کارفرمایان برای میزبانی این نشست تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه متوسط توجه کارفرمایان استان به کارگران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: جامعه کارگری استان نیز از وفادارترین جوامع ایرانی نسبت به انقلاب بوده و در هر مقطعی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.

کد خبر 6094153

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود