Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-02@17:16:10 GMT

رسیدن زمان رسیدگی به حوادث فاضلاب به 48 دقیقه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۸۸۲

رسیدن زمان رسیدگی به حوادث فاضلاب به 48 دقیقه

مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران از کاهش زمان رسیدگی به حوادث شبکه و انشعابات فاضلاب این منطقه به 48 دقیقه خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، تیمور علیزاده گفت: متوسط زمان رسیدگی به حوادث شبکه و انشعابات فاضلاب در محدوده زیرپوشش شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران در سال گذشته 49 دقیقه بود که این شاخص با یک دقیقه کاهش در نیمه نخست امسال به 48 دقیقه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده این شاخص را در استان تهران را حدود 70 دقیقه اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به لحاظ سرعت رسیدگی به حوادث شبکه و انشعابات فاضلاب رتبه برتر را در استان تهران به خود اختصاص داده است.

وی طول شبکه فاضلاب آبفای منطقه یک شهر تهران را افزون بر 1132 کیلومتر عنوان کرد و افزود: این شبکه گسترده از طریق سامانه هوشمند مدیریت و بهره‌برداری از تاسیسات شبکه فاضلاب به صورت لحظه‌ای و برخط پایش می‌شود.

به گفته مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب آبفای منطقه یک شهر تهران این سامانه برای نخستین بار به صورت پایلوت در آبفای منطقه یک شهر تهران طراحی و راه‌اندازی شده و با استفاده از این سامانه هوشمند، ضمن افزایش کیفیت شبکه، حوادث نیز کاهش یافته است.

علیزاده تعداد حوادث ثبت شده در شبکه فاضلاب آبفای منطقه یک شهر تهران را از ابتدای امسال تاکنون 218 حادثه اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در دوره زمانی مشابه سال‌های 98 و 99 به ترتیب 280 و 230 حادثه در شبکه فاضلاب منطقه ثبت شده بود.

وی همچنین مجموع حوادث انشعابات فاضلاب محدوده زیرپوشش آبفای منطقه یک شهر تهران را از ابتدای امسال تاکنون 522 حادثه عنوان کرد، در حالی که در دوره زمانی مشابه سال‌های 98 و 99 به ترتیب 663 و 543 حادثه انشعاب فاضلاب در این منطقه گزارش شده بود.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت آب و فاضلاب استان تهران (آبفای تهران) شرکت آب و فاضلاب کشور وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون شرکت آب و فاضلاب استان تهران آبفای تهران شرکت آب و فاضلاب کشور وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت آب و فاضلاب انشعابات فاضلاب رسیدگی به حوادث شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران