Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری از پرداخت 95 درصدی تسهیلات درخواستی واحدهای صنفی زیان دیده از کرونا در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ چهارمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان رشت به منظور پیگیری تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا با حضور تعدادی از روسای ادارات و بانک‌های عامل و به ریاست میراعلمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میزان تسهیلات جذب شده را ۱۶۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری تاکنون ۹۵ درصد تسهیلات درخواستی واحدهای صنفی زیان دیده از کرونا پرداخت شده است.

میراعلمی با اشاره به آمار مقایسه ای پرونده های درخواستی رشت با سایر شهرستانها، گفت: شهرستان رشت با نزدیک به ۱۰.۰۰۰ پرونده تشکیل شده در سامانه از نظر تعداد پرونده و میزان اعتبارات با اختلاف فاحش در صدر استان قرار دارد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات حمایتی خبر داد و افزود: برابر ابلاغ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام تسهیلات در سامانه تا پایان آذرماه و مهلت پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل تا پایان بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا تسهیلات درخواستی معاون برنامه ریزی دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری

حسن وحید معاون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوانداری باید اجرا شودکه براین اساس سالانه ۴ میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می گیرد.

به گفته او، برای اجرای ۴ میلیون هکتار حدود ۳ تا ۳.۵ همت  اعتبار مورد نیاز است.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها ادامه داد: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل و ۶ تا ۸ تنی فرسایش خاک در هکتار را به همراه دارد.

او با بیان اینکه در سطح ۱۰ هزار قنوات عملیات آبخیزداری انجام شده است، افزود: اجرای این عملیات ۱.۵ تا ۳ برابر آبدهی قنوات را افزایش می‌دهد.

وحید گفت: طی برنامه هفتم و هشتم ۹۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری باید انجام شود که سالانه ۵۱ میلیارد متر مکعب استحصال آب را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور