Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:43:13 GMT

پسری که شبیه نوعی حشره زندگی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۹۷۵

پسری که شبیه نوعی حشره زندگی می‌کند

فیلم «هیمن» به نویسندگی و کارگردانی پیام قربانی پس از اتمام مراحل فنی؛ برای حضور در جشنواره های خارجی و داخلی آماده‌ی نمایش می‌شود.

به گزارش ایسنا، فیلم «هیمن» به تهیه کنندگی سهیل اصغری و کارگردانی پیام قربانی و با بازی بابک کریمی، خاطره اسدی، پیام قربانی، هامون سیدی، هومن شاهی، الا لطفی داستان پسری را روایت می‌کند که شبیه به نوعی حشره تنها یک روز زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این فیلم، محمدرضا مسرتی به عنوان مدیر تصویر برداری، شیما مرادی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز،  الهه عزتی دستیار دوم کارگردان، الیکا شاهوردی طراح لباس، فرشید سلگی طراح صحنه، مریم وحیدزاده گریم، سروش کریمی‌نژاد طراح حرکت و لیلا حکمت‌نیا دستیار فیلمنامه حضور دارند.

پیام قربانی طراح، مجسمه‌ساز و فیلمساز است که فیلم‌سازی را به‌صورت تجربی دنبال کرده و تاکنون چندین جایزه بین‌المللی نیز دریافت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بابک کریمی خاطره اسدی فیلم پیام قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق