Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز چهارشنبه در آیین رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح و کمک‌های مومنانه در شهرکرد همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس افزود: نیروهای نظامی و انتظامی پس از هشت سال جنگ تحمیلی، تجهیزات نظامی خود را تولید و به خودکفایی و نقطه اقتدار دست یافتند که این امر وحشت در دل دشمن انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس از ایام پر از درس و عبرت برای نسل جدید و فرصت مغتنمی است که زیبایی‌های این ایام، رشادتها و ایثارگری‌های رزمندگان، اقتدار اسلام و نظام اسلامی در همه عرصه‌ها به نمایش گذاشته شود.

نکونام با اشاره به اینکه کمالات انسانی، اخلاق‌مندی، تعاملات انسانی و روش‌های انسانی به جامعه کرامت می‌دهد، افزود: این موضوعات در دوران دفاع مقدس از سوی رزمندگان به نمایش گذاشته شد و نباید اجازه داد این اقتدار به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شهرکرد افزود: در عرصه دفاعی نیروهای مسلح مقتدارانه ایستادند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز این دستاوردها را حفظ کردند و هر روز با استفاده و توان و تکنولوژی جدید به تجهیزات خود افزودند و دشمن را به وحشت انداختند.

وی اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح در سایه ارزش‌های انسانی و خدامحوری باید ادامه پیدا کند و از هرگونه اجحاف و انحراف جلوگیری شود.

نکونام با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم این مسیر آغاز شده است، گفت: در دولت کنونی عزم مسوولان جمع شده تا مسیر صحیح بازگردانده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه گفت: رژه موتوری و نمایش گذاشتن اقتدار و تجهیزات نظامی و انتظامی امسال نیز مانند سال گذشته به صورت ترکیبی، رژه موتوی، نظامی و کمک مومنانه برگزار شد.

وی افزود: مردم در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند و این حضو را در ایام کرونایی با اجرای طرح مواسات و کمک به همنوعان به نمایش گذاشتند و باید این همدلی و همراهی تا پایان کرونا ادامه داشته باشد.

به گفته وی، با توجه به نیاز جامعه به کمک‌های مومنانه، این رزمایش به نوعی اعلام آمادگی برای کمک به مردم و تعاون به معنای واقعی است.

نکونام افزود: در ایام دفاع مقدس نیز تعاون در جامعه حاکم بود و همه در جهت زمین گیر کردن دشمن تلاش می‌کردند و امروزه نیز همه در تلاش هستند تا دشمنان بیرونی را زمین‌گیر کنند و با این بلای که دامن جامعه بشری را گرفته مقابله کنند و با همراهی و همدلی به افراد آسیب دیده کمک کنند.

امنیت امروز جامعه مدیون ایثار رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس است 

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه هفته دفاع‌مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است، گفت:  برنامه رژه خودرویی نیروهای مسلح با هدف زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شد.

اقبال عباسی افزود: به‌ علت شرایط شیوع کرونا، امکان برگزاری آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس مانند رژه گسترده خودرویی و انسانی نیروهای مسلح به شیوه سابق وجود نداشت و امیدواریم با غلبه بر بیماری کرونا شاهد برگزاری رژه‌ باشکوه در سال آینده باشیم.

عباسی تاکید کرد: تمامی اقشار مردم مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هستند و امروز نیز امنیت کشورمان مرهون اقتدار نیروهای مسلح است و باید قدردان باشیم.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این آیین با اشاره به اهمیت اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه گفت: رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم یکی از اهداف اجرای برنامه مواسات است و در این ایام کرونایی این طرح تسکین‌دهنده مشکلات معیشتی آسیب‌دیدگان کرونایی و نیازمندان شده است.

احمدرضا بهرامی افزود: اجرا این  طرح با فرمان رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد تا با تلاش مسوولان و برنامه ریزی دقیق در سه قوه بتوان درصدی ازمشکلات مردم را رفع کرد.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌های کمک رسانی مقطعی است گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در برنامه اصلی مسوولان و دولتمردان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۲۰۰ برنامه با ۳۷۵ عنوان ویژه همزمان با چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری " ما مقتدریم" برگزار می‌شود.

رژه تلفیقی موتوری و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، اعضای شورای تامین و خانواده شهدا و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرکرد چهارمحال وبختیاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست