Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری، فارس در کرج، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا، پیش از ظهر امروز در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران، گفت: چشم و امید ما به جوانان کشور و ارزش‌های انقلاب است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاه به اینکه شهدای دفاع مقدس و انقلاب ما را به مسیر درست هدایت کردند، افزود: امروز ما در واقع سالروز سومین جنگ جهانی را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در جنگ تنها مقابل عراق نبودیم. یک دنیا مقابل ما ایستادند و به دشمن ما کمک کردند اما توفیق الهی و اخلاص مجاهدان راه خدا موجب شد ما در مقابل دنیای استکبار شکست نخوریم و این نشان عظمت و شکوه و جانفشانی‌های سربازان این مرز و بوم است.

این فرمانده ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در تمامی کارها و ایام باید همه شهدا از جمله شهدای نیروانتظامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای مرزبانی را یاد کنیم، ادامه داد: یاد سردار دل‌ها هرگز از قلب و ذهن ما خارج نخواهد شد؛ یاد این مرد با اخلاص و مطیع محض ولایت وفقیه که تا قیامت ماندگار شده است و باید سعی کنیم در مسیر این شهدا حرکت کنیم و گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه عزت، شرف، آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون ولایت فقیه هستیم، اضافه کرد: ولایت فقیه عزت بخش ما است، کشورهای دیگر را بررسی کنید. رمز آرامش ما حضور رهبری فرزانه است؛ امروز ایران الهام بخش مستضعفین جهان است و تمام مظلومان جهان  فارغ از نگاه سیاسی و دینی امیدشان به رهبر انقلاب اسلام است.

رضایی در ادامه ضمن قدردانی از حضور افراد حاضر در جلسه، تصریح کرد: امروز 2 هزار کادر آموزش دیده و تازه نفس وارد عرصه آموزش و خدمت به کشور می‌شوند و این برای ما خوشحال کنند است. این نیروها در یک فضای حرفه‌ای و معنوی آموزش دیده اند و امروز کشور ما در حوزه آموزش نظامی توانمند، خودکفا، دارای ایده و بالنده است. 

وی یادآور شد: در بازدیدی که از مجموعه اردوگاه چمران داشتم اعتقاد، اخلاق و نظم را در تمام برنامه ها و نیروهای این مجموعه دیدم و از همه افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند کمال قدردانی و تشکر را دارم.

نیروی انتظامی خدمت به مردم را اصل اساسی اقدامات و راهبردهای خود می داند و تا آخرین لحظه نسبت به این عهد خود پایبند خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس دانشگاه علوم انتظامی امین سردار قاسم رضایی مرزبانی خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.   حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.   نوری زاده  ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.   او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.   ضرورت افزایش روابط تجاری بین ایران و ترکمنستان   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان نیز مشکلات روابط تجاری بین این دو منطقه را بررسی و بر افزایش روابط تجاری و رفع موانع موجود بین دو کشور تاکید کرد.   در این دیدار آخرین وضعیت روابط تجاری این دو کشور بررسی و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش مراودات فی مابین تاکید شد، همچنین مقرر گردید همکاری اتاق مشترک ایران و ترکمنستان با حوزه اقتصادی استانداری خراسان رضوی تقویت شود و برنامه‌ریزی ها به صورت مشترک انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است