Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:30:32 GMT

ترامپ از برادرزاده‌اش شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۱۰۳

ترامپ از برادرزاده‌اش شکایت کرد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی بیست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از نیویورک تایمز، سه خبرنگار و برادرزاده اش شکایت کرد و مدعی شد که آن‌ها "توطئه‌ای موذیانه" برای به دست آوردن سوابق خصوصی مالیاتی‌اش ترتیب داده اند.

این شکایت که روز سه شنبه در نیویورک مطرح شد ادعا می‌کند که روزنامه نیویورک تایمز، مری ترامپ را متقاعد کرده است که اسناد را از دفتر وکالت دزدیده و به تایمز تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ برادرزاده خود، مری ترامپ و نیویورک تایمز را به دلیل انتشار مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ که در آن ادعا‌ها مبنی بر مشارکت در طرح‌های مشکوک مالیاتی از جمله کلاهبرداری آشکار مطرح شده بود، متهم کرده است.

ترامپ برخلاف روسای جمهور پیشین آمریکا از افشای اطلاعات مالیاتی خود خودداری کرده است.

نیویورک تایمز و سه روزنامه نگار آن- دیوید بارستو، سوزان کریگ و روس بوتنر- برای تحقیقات ۱۸ ماهه خود در این زمینه، برنده جایزه پولیتزر در گزارشگری شدند. به گفته هیئت مدیره جایزه پولیتزر، کار آن‌ها ادعا‌های ترامپ درباره ثروت خودساخته را رد کرد.

در سال ۲۰۲۰، مری ترامپ از دونالد ترامپ و دو خواهر و برادر رئیس جمهور سابق شکایت کرد و گفت که آن‌ها سال‌ها پیش با ادعای دستکاری در ارزش املاک و دروغ گفتن در مورد ارزش وراثت وی، او را فریب داده اند.

سخنگوی نیویورک تایمز گفت: پوشش این روزنامه درباره مالیات‌های دونالد ترامپ به شهروندان کمک کرد تا از طریق گزارشی دقیق مرتبط با منافع عمومی، بتوانند اطلاع رسانی کنند. این شکایت تلاشی برای سکوت سازمان‌های خبری مستقل است و ما قصد داریم با قاطعیت از آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ سوابق مالیاتی نیویورک تایمز نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • اخراج استاد دانشگاه نیویورک به دلیل حمایت از فلسطین+ فیلم