Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:04:55 GMT

نگاهی متفاوت به آیت الله هاشمی در کلاب هاوس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۴۲۱۹

نگاهی متفاوت به آیت الله هاشمی در کلاب هاوس

به گزارش جماران، نام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، موجی از موافقت و مخالفت را در هرمحفلی با خود می آورد، او در نیم قرن اخیر یکی از بحث برانگیزترین وتاثیرگذارترین چهره های سیاسی ایران بوده است، از دوران مبارزه و زندان های ساواک تا پیروزی انقلاب و بحران وجنگ، از توسعه وبازسازی وسازندگی تا دیپلماسی و تنش زدایی، از مصلحت تا میانه روی و از اعتدال تا ایستادگی، از اقتصاد تا سیاست و فضای باز فرهنگی، کمتر موضوعی است که در جامعه مطرح باشد و از تصمیمات و مواضع هاشمی رفسنجانی بعنوان نقاط عطف موضوع یاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون 5 سال است که اکبر هاشمی رفسنجانی، در میان ما نیست وشاید بتوان با فاصله گرفتن از یک شخصیت تاریخی، قضاوت دور از احساسات و نزدیکتری به عقلانیت وانصاف در مورد او داشت.

فضای کلاب‌هاوسی که گفت و گو و طرح دیدگاههای متفاوت را تسهیل کرده است بستر مناسبی برای کنکاش درباره هاشمی  و ارزیابی کارنامه اوست، از این هفته هر چهارشنبه ساعت 20:00، اتاق کافه خبر در کلاب هاوس میزبان شخصیت ها و صاحب نظران برجسته است تا درباره ابعاد مختلف کارنامه هاشمی رفسنجانی گفت و گو کنند.

 از ظریف، صالحی، یونسی، مسیح مهاجری، علایی و رفیق‌دوست تا ناطق‌نوری، جهانگیری و عطاالله مهاجرانی!

20 موضوع اصلی پیرامون آیت‌الله هاشمی با دعوت از بیش از 100 شخصیت جهت سخنرانی و پرسش و پاسخ با شنوندگان، هر چهارشنبه رأس ساعت 20:00 در کلاب‌هاوس برگزار می‌شود و در هفته‌ی آخر نیز، در یک برنامه‌ی مفصل، هر شب در همان ساعت 8 شب، اتاق‌های گفت وگو برپا خواهد بود.

نخستین برنامه از ساعت 20:00 چهارشنبه 31 شهریور با موضوع کنکاش در شخصیت هاشمی رفسنجانی در اتاق کافه خبر کلاب هاوس برگزار می شود.

 

تقویم این رویداد را در زیر مشاهده می کنید:

 

منبع: جماران

کلیدواژه: هاشمی رفسنجانی کافه خبر افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آیت الله هاشمی کافه خبر هاشمی رفسنجانی ظریف افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا هاشمی رفسنجانی کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد

قلب، کبد و دو کلیه محمدعلی بمانی جوان ۲۳ ساله رفسنجانی که ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ طی یک سانحه تصادف در جاده کوثرریز رفسنجان دچار مرگ مغزی شده بود، امروز طی یک عمل جراحی در بیمارستان رفسنجان برداشت شد.

قرار است، قلب این جوان برای اهدا به تهران و کبد و دو کلیه به شیراز منتقل ‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • نگاهی متفاوت به دیدار روز گذشته معلمان با رهبر انقلاب + فیلم
  • ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود