Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد سرگرد حبیب عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کسب خبری مبنی برفروش مواد مخدر توسط صاحب خانه و پاتوق شدن آن منزل در یکی از محلات شهرستان بهاباد برای معتادان پرخطر ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ و مواد مخدر  این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران  کلانتری ۱۱ پس از یک سری تحقیقات میدانی   واطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در این عملیات ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری گرداننده محل و همدستش در بازرسی از محل مقادیری مواد   افیونی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

سرگرد عباسی تصریح کرد: با حضور نماینده دادگاه بخش بهاباد در استان یزد این منزل مسکونی پلمب و افراد خرده فروش روانه دادگاه شدند.

کشف ۱۰۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در "اشکذر "

 سرهنگ مهدی گل‌محمدی در این خصوص اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر وجود یک مزرعه بیت کویین در کارخانه‌ای، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مزرعه بیت کوئین شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی اشکذر افزود: در این بازرسی ها ۱۰۶دستگاه ماینر غیرمجاز و در حال کار که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ گل محمدی همچنین از دستگیری دو نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۴۵ سارق با ۱۰۱ فقره سرقت در یزد

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت دستاوردهای پلیس و مشارکت شهروندان با مأموران ناجا در استان یزد، اظهار کرد: در ادامه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پلیس شهرستان  یزد، طرح برخورد با جرائم   را طی یک هفته در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی با بیان این‌که یزد از جمله استان‌های نا امن کشور برای مجرمان است، افزود: در ادامه این طرح با تحقیقات فنی و پلیسی ۴۵ سارق دستگیر که به ۱۰۱ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز استان گفت: زنگ هشدار پلیس برای مخلان نظم و آسایش عمومی به صدا در آمده و پلیس با بهره‌گیری از کلیه امکانات و تجهیزات خود با مجرمان با قاطعیت تمام  برخورد می‌کند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان یزد خبرگزاری فارس دستگیری سارق پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران