Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای انصارالله یمن با پیشروی در جنوب یمن توانستند دو منطقه استراتژیک در شبوه تحت کنترل خود درآوردند.

 به نقل از عربی۲۱، دو منبع محلی گفتند، نیروهای انصارالله توانستند پس از درگیری های محدود با نیروهای دولت مستعفی یمن، پیشروی میدانی قابل توجهی اطراف استان شبوه در جنوب شرقی کشور داشته باشند.

این دو منبع که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند، در پی این پیشروی نیروهای مسلح انصارالله موفق شدند دو منطقه "بیحان" و "عین" را در شمال غربی شهر عتق، مرکز اداری استان شبوه غنی از نفت را به کنترل خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، دو منطقه استراتژیک بیحان و عین اکنون تحت کنترل کامل انصارالله است.

همچنین منابع مذکور گفتند، نیروهای مسلح انصارالله توانستند بر بخش‌هایی از منطقه استراتژیک عسیلان هم کنترل پیدا کنند. این پیشروی انصارالله را قادر ساخته جاده ارتباطی بین دو استان مارب و شبوه را قطع کرده و اجازه نفوذ به منطقه حریب در جنوب مارب را ندهد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: منطقه استراتژیک دو منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود