Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدمهدی اسماعیلی در دومین نشست اجرایی تهیه بسته آموزشی نوجوانان مقیم کانون های اصلاح و تربیت تاکید کرد: نوجوانان و جوانان مقیم مراکز اصلاح و تربیت و خانواده آن‌ها، سخت نیازمند مهارت آموزی و دانش افزایی در زمینه پیشگیری از اعتیاد هستند.

وی ادامه داد: این افراد در محیط‌های ناسالم رشد یافته، یا مصرف موادمخدر را تجربه کرده یا کاندید استفاده از آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد تصریح کرد: از این رو آموزش مهارت های زندگی و خود مدیریتی و تاب‌آوری به آنان، برای اداره‌کل فرهنگی و نیز ارتقاء سلامت روانی جامعه در جهت پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی، اهمیت بسزایی دارد.

اسماعیلی ادامه داد: در همین راستا برنامه تولید بسته آموزشی تخصصی نوجوانان و جوانان و والدین آنها که مقیم مراکز اصلاح و تربیت هستند در کار مشترک بین دستگاهی با مشارکت یونیسف، سازمان زندان ها و ستاد مبارزه با موادمخدر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که به دنبال آن، این نشست برگزار شد.

گفتنی است در این نشست، ضمن بررسی طرح های پیشنهادی اساتید، مقرر شد بر نیازمندی های اجرایی کار توجه بیشتری انجام شود و انجمن حمایت از زندانیان، نسبت به اجرای آموزش های موردنیاز، پس از تولید بسته‌های آموزشی، با هماهنگی دستگاه های اجرایی یادشده، همت گمارد.

۱۳۵۲

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی ستاد مبارزه با مواد مخدر دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی ستاد مبارزه با مواد مخدر دانش آموزان محمد مهدی اسماعیلی ستاد مبارزه با مواد مخدر دانش آموزان اصلاح و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی