Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۲۴ چالش  مهم و اصلی در بخش تولید و سرمایه‌گذاری استان با همکاری فعالان بخش خصوصی، شناسایی شده که  ۲۰ مورد از چالش‌ها مربوط به بانک‌هاست.

حیدر آسیابی افزود: در جلسه امروز مدیران عامل همه بانک‌های دولتی و خصوصی دعوت شدند تا این چالش‌ها طرح و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی ادامه داد: ارائه نشدن نسخه قراردادهای بانکی به مشتریان، بلوکه کردن بخشی از تسهیلات، دریافت وثیقه بانکی بیشتر از ارزش طلب، تملک واحدهای تولیدی برای وصول‌طلب و اجرا نکردن مصوبات ستاد رفع موانع تولید از جمله این چالش‌هاست که در جلسه امروز درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

* برخورد قانونی با با مدیران دستگاه‌ها و بانک‌هایی که از مصوبات قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تمکین نکنند

آسیابی افزود: در جلسه با بانک‌ها به دنبال شکل‌دهی یک رویه واحد  درباره بخش تولید هستیم تا هم وصول مطالبات بانک‌ها تضمین شود و هم مشکلات از سر راه بخش تولید استان برداشته شود.

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر بر لزوم اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری و ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و  گفت: با مدیران دستگاه‌ها و بانک‌هایی که از این مصوبات قانونی تمکین نکنند برخورد قانونی خواهیم کرد و امیدواریم دستگاه‌ها به قانون تمکین کنند.

آسیابی گفت: نشست با بانک‌ها  تا زمان رفع چالش‌های  واحدهای تولیدی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان بانک ها تولید رفع موانع چالش ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند