Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان اظهار کرد: نوبت اول واکسیناسیون که از طریق سامانه وزارت بهداشت اعلام شده و هم اکنون برای متولدین ۸۲ تا ۸۳ در حال انجام است و برای گروه‌های بعدی هم مجدداً اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از پیشنهادها این است که اگر بتوان هماهنگی‌ها را انجام داد بخشی از واکسیناسیون در خود مدارس انجام شود.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا تا زمانی که واکسیناسیون دانش‌آموزان به طور کامل انجام نشده، مدارس بازگشایی حضوری خواهند داشت، اظهار داشت: نمی‌توان این موضوع را گفت. چون ممکن است روند  واکسیناسیون طولانی شود و هنوز این موضوع قابل پیش‌بینی نیست، بنابراین ممکن است زمان‌بندی مقداری تأخیر داشته باشد، اما در راستای بازگشایی‌های مدارس واکسیناسیون هم انجام می‌شود.

محسن‌بیگی ادامه داد: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال اطمینان‌ زیادی به خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌دهد. بنابراین از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم هرچه زودتر وارد واکسیناسیون گروه‌های بعدی شویم.

وی درباره بازگشایی مدارس گفت: آموزش مدارس از روز شنبه 3 مهرماه در سطح کشور آغاز می‌شود اما آموزش حضوری در مدارسی با جمعیت دانش آموزی کمتر از ۱۵ نفر و مدارس روستایی و عشایری انجام می شود.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش افزود: در مراکز شهرها و استان‌ها که مدارس بزرگ و پرتراکم هستند تا پایان مهرماه، آموزش به صورت مجازی است و از پایان مهرماه و در نیمه اول آبان به صورت نوبت‌بندی و برنامه‌ریزی شده شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود.

محسن بیگی تصریح کرد: جشن‌ها و برنامه‌هایی هم که در قالب شکوفه‌ها گفته می‌شود به صورت نمادین و مجازی بوده و عملا حضور دانش‌آموزان را در مدارس نداریم. چون مدارس شهرها اجازه برگزاری چنین برنامه‌هایی را ندارند.

وی با یادآوری به این که از اول تا نیمه آبان، ‌مدارس براساس جمعیت نوبت‌بندی انجام داده و کلاس‌های حضوری را دایر می‌کنند، توضیح داد: تا آن زمان وضعیت بیماری هم فروکش خواهد کرد و واکسیناسیون هم نگرانی‌ها را کمتر خواهد کرد و براساس آمادگی و نوبت‌بندی آموزش حضوری هم انجام خواهد شد.

کد خبر 628375 برچسب‌ها كرونا در ايران مدرسه و مدارس دانش آموز واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مدرسه و مدارس دانش آموز واکسن کرونا واکسیناسیون دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند