Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:15:47 GMT

افتتاح کارگاه خیاطی به همت بسیج در انار

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۵۵۲۶

افتتاح کارگاه خیاطی به همت بسیج در انار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی در شهرستان انار که با حضور امام جمعه،فرماندار و فرمانده سپاه انار برگزار شد سرهنگ جلالی مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان ایجاد اشتغال به ویژه با ماموریت اشتغال‌های خرد خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :دومین کارگاه اشتغال زایی خیاطی با ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر در روستای شاهم آباد انار راه اندازی شد .

سرهنگ جلالی گفت: ظرفیت و تجهیزات این کارگاه را فراهم کردیم تا ایجاد اشتغال داشته باشیم واین برنامه در سایر عرصه‌ها تا پایان سال در حوزه‌های مربوط به قالی بافی،پته دوزی وسایر موضوعاتی که مربوط به مسائل خانگی خواهد بود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او در ادامه افزود: اولین کارگاه اشتغال خانگی در نودژ منوجان راه اندازی شده است واین دومین کارگاه است که در این روستا افتتاح می شود.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد:  در زمینه بازار فروش هم پی گیری های لازم به عمل آمده است با راه اندازی این کارگاه ۱۲ نفر مشغول به کارمی شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگاه خیاطی قالی بافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود