Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:52:01 GMT

تکمیل چهار مدرسه نیمه تمام در گلباف

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۰۹۶۴

تکمیل چهار مدرسه نیمه تمام در گلباف

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: ۴ مدرسه نیمه تمام در گلباف وجود داشت که خوشبختانه با تامین اعتبار، تکمیل و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش برنا؛ سید محمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه شورای اداری بخش گلباف با بیان اینکه، خوشبختانه در مرکز شهر گلباف مشکل فضای آموزشی نخواهیم داشت، گفت: مدرسه سردار پورجعفری در دست ساخت است به همت یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و اعتبارات زیادی با پیگیری ایشان به استان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان، افزود: مدرسه سردار شهید پور جعفری گلباف با ۴۹۰ متر مربع زیر بنای آموزشی و ۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد ریال در این شهر ساخته شده است.

واعظی نژاد با بیان اینکه مشکل عایق‌های رطوبتی را تا آنجایی که توان داشتیم در شهر گلباف برطرف کرده ایم، افزود: بحث آسفالت مدارس را با توجه به اولویت‌های آموزش و پرورش در دستور کار داریم و محوطه مدارس گلباف هم با توجه به سهمیه آسفالت خواهند شد.

او تصریح کرد: ۱۸ سرویس بهداشتی در بخش گلباف تعمیر خواهند شد و اگر نیاز به ساخت سرویس بهداشتی جدید نیز باشد ما آمادگی داریم تا با توجه به نیاز مشکل را حل کنیم.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه گازکشی مدارس، عنوان کرد: عمده مدارس استان به سیستم گرمایش مرکزی شوفاژ مجهز شده است، ولی مشکل جدیدی که داریم آن هم، انشعاب گاز به مدارس روستا‌های شمالی استان است که با پیگیری‌های انجام شده با سازمان نوسازی مدارس، به زودی کار لوله کشی گاز مدارس اجرا خواهد شد.

او افزود: مدرسه شهید بهشتی گلباف با ۷۰۰ مترمربع زیر بنای آموزشی و ۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد ریال در حال ساخت است.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در خصوص شهدای خدمت اداره برق گفت: این موضوع در حدود اختیارات استان نیست و باید خارج از کشور پیگیری شود لذا باید یکسری مجوز‌ها دریافت شود تا طی سلسله مراتبی ببینیم می‌توانیم مجوز بگیریم که نیرو‌های اداره برق سیل حرمک جزو شهدای خدمت محسوب شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: بخش خصوصی بایستی مشارکت کنند تا در ایجاد اشتغال، تولید و گردشگری سرمایه گذاری کنند که موجب توسعه و پیشرفت خواهد بود.

او با اشاره به مشکلات مردم در روستاها، تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی باید دست به دست هم دهند و با همکاری یکدیگر مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

موسی پور بخشدار گلباف با تقدیر از زحمات مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در دوره دو ساله مسئولیت وی نوسازی مدارس ۷ پروژه در گلباف اجرایی که امیدواریم به زودی باقیمانده پروژه‌ها هم به بهره برداری برسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نوسازی مدارس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد