Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا مؤمنی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس نیز از فرهنگ عاشورایی و نبرد عاشورایی درس گرفته است.

وی افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی برای هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا

برنامه‌های خاصی را در طول این هفته تدوین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه اظهار کرد: ما انقلابمان را در جنگ به جهانیان ثابت کردیم و ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم.

مؤمنی افزود: هفته دفاع مقدس مزین است به شعار ما مقتدریم و به همین مناسبت ۱۳۳ عنوان برنامه در طول این هفت روز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار شنبه ۳۱ شهریور ماه مزین است به نام پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که ۲۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

سرهنگ مؤمنی اظهار داشت: پنج شنبه اول مهرماه مزین است به نام شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی و سربازان بوده و ۱۶ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعه دوم مهرماه مزین است به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت که ۱۲ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قروه اعلام کرد: شنبه سوم مهر ماه مزین است به نام ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهشی که ۱۸ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

مؤمنی افزود: یک شنبه چهارم مهر ماه مزین است به نام دفاع همه جانبه، پشتیبانی، مردمی و اصناف که ۲۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوشنبه پنجم مهر ماه مزین است به نام وحدت ملی، بصیرت دشمن شناسی و استکبار ستیزی که ۱۷ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مؤمنی اظهار داشت: سه شنبه ششم مهر ماه مزین است به نام نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمردگان کرد مسلمان که ۱۷ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه هفتم مهر ماه و آخرین روز هفته دفاع مقدس، مزین است به نام فرماندهان، عزت مداران حماسه آفرینان که ۱۳ عنوان برنامه در سطح ناحیه و حوزه‌های شهرستان قروه برگزار می‌شود.

مؤمنی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دیدار با ائمه محترم جمعه و اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های والای امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا، غبار روبی مزار گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه و برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان، گشت‌های محله محور، مراسم زنگ مقاومت و پویش کمک به دانش آموزان بی بضاعت، حضور در مدارس و تقویت بنیه تحصیلی، تجلیل از بانوان محجبه، اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای محروم، اعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم از جمله برنامه‌های ویژه این هفته است.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در روستاهای محروم، فعالیت در فضای مجازی و معرفی شهدای عزیز شهرستان، برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری حلقه‌های صالحین و نشست‌های روشنگری، برگزاری کلاس‌های ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و آسیب شناسی اجتماعی از دیگر برنامه‌های تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت و سرکشی از خانواده‌های دانش آموزان و معلمان عزیزی که در این مدت به خاطر این بیماری منحوس در قید حیات نیستند، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی در بستر فضای مجازی و تجلیل از برترین‌های علمی، قرآنی و تحصیلی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قروه است.

کد خبر 5311097

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه هفته دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر اربعین حسینی دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان کرمانشاه دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا ایلام واکسیناسیون هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد

 

 

 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود