Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، الحشدالشعبی، امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که طرح تروریست‌های داعشی برای هدف قرار دادن زائران اربعین را در استان بابل خنثی کرده است.

بر اساس گزارش شبکه «الاتجاه»، «محمد العاشور» فرمانده تیپ عاشورای الحشدالشعبی اعلام کرد: «یک گروه از تیپ عاشورای الحشدالشعبی عملیات نفوذ عناصر داعش برای هدف قرار دادن زائران اربعین را در جرف النصر (شمال بابل)‌ خنثی کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ عاشوراء اضافه کرد: «پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نفوذ گروهی از تروریست‌های داعشی به یکی از توابع  جرف النصر که جزء دایره مسئولیت تیپ عاشوراء است و یکی از مناطق هم‌مرز با استان کربلای معلی به شمار می‌رود، یک گروه از این تیپ در واپسین ساعات شب [گذشته] با پشتیبانی گروهان تک‌تیراندازان تیپ [عاشوراء]‌ که مجهز به دستگاه‌های حرارتی برای تشخیص تحرکات دشمن بودند، به مختصات داده شده رفتند».

محمد العاشور در ادامه افزود که پس از دریافت اطلاعات گروهان تک‌تیراندازان به محل نفوذ تروریست‌ها رفتند و در قالب یک عملیات فشرده اقدام به پاکسازی منطقه کردند.

فرمانده تیپ عاشوراء در پایان گفت: «تمام مجاهدان تیپ ما در الحشدالشعبی در حالت آماده باش قرار دارند و کاملا برای بازدارندگی هر گونه تحرک و نفوذ تروریست‌ها در مناطق مذکور و شهر کربلاء به منظور اخلال در امنیت و سلامت زائران گرانقدر آماده هستند».

با وجود اینکه با آزادسازی شهر موصل در ژوئن ۲۰۱۷ خلافت ادعایی داعش نیز به پایان رسیده است؛ اما تروریست‌ها با فرار به مناطق کوهستانی و بیابانی در استان‌های نینوی، صلاح‌الدین، کرکوک، دیالی و الانبار، هر از گاهی در قالب هسته‌های خاموش به مواضع نیروهای نظامی و غیرنظامیان یورش می‌برند. این حملات در حالی است که نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی به طور هفتگی در استان‌های مختلف عراق عملیات‌های جست‌و‌جو و پاکسازی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش بابل الحشدالشعبی جرف النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود