Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز(چهارشنبه) در چارچوب مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در تاشکندِ ازبکستان به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه پرگل پنج بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، ملیکا محمدی، ملیکا متولی، ثنا صادقی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی و نگین زندی بازیکنانی بودند که امروز برابر بنگلادش به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*دقیقه ۴ ملیکا متولی گل اول ایران را به ثمر رساند.

*گلنوش خسروی از روی نقطه کرنر در دقیقه ۱۴ گل دوم ایران را وارد دروازه بنگلادش کرد.

*دقیقه ۲۹ داور بازی یک ضربه پنالتی به نفع ایران گرفت و بهناز طاهرخانی توانست گل سوم ایران را وارد دروازه بنگلادش کند.

*هاجر دباغی دقیقه ۵۵ گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

*پنجمین گل ایران از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۰ توسط بهناز طاهرخانی به ثمر رسید.

شاگردان مریم ایراندوست در حالی نخستین بازی خود را برگزار کردند که اردن هم در این گروه حاضر است.

پیش از این تیم اردن که قهرمان مسابقات عرب‌زبان هم شده بود با همین نتیجه بنگلادش را شکست داده بود. دیدار آخر این گروه روز شنبه سوم مهرماه بین ایران و اردن برگزار خواهد شد. تیم نخست این گروه می‌تواند به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در هندوستان صعود کند. با توجه به شباهت برد ایران و اردن، حساسیت این بازی دوچندان خواهد شد.

مقامات سفارت ایران در ازبکستان نیز در ورزشگاه حضور داشته و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

برچسب‌ها ازبکستان تیم ملی فوتبال زنان بنگلادش اردن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان تیم ملی فوتبال زنان بنگلادش ازبکستان تیم ملی فوتبال زنان بنگلادش اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان