Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان رضوی گفت:ر وزانه در سطح استان ۱۴۰ هزار ظرفیت واکسیناسیون وجود دارد هرچند که به دلیل عدم تامین به موقع سهمیه واکسن هم اکنون در شهر مشهد بیش از ۷۰ هزار و در سطح استان بیش از ۹۰ هزار واکسیناسیون انجام می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدصادق معتمدیان، در آیین بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور و رونمایی از اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری در نمایشگاه بین المللی مشهد، اظهارداشت: در هفته‌های اخیر و در آغاز به کار دولت سیزدهم روند واردات واکسن به کشور به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت خوبی برای واکسیناسیون ایجاد شد و روزانه در سطح استان 140 هزار ظرفیت واکسیناسیون وجود دارد هرچند که به دلیل عدم تامین به موقع سهمیه واکسن هم اکنون در شهر مشهد بیش از 70 هزار و در سطح استان بیش از 90 هزار واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی افزود: آمادگی‌های لازم در استان ایجاد شده است و متناسب با تامین سهمیه واکسن می‌توان ظرفیت استان را به شکل قابل توجهی افزایش داد. همچنین در روزهای آینده چهار فرهنگسرا که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تجهیز شده، به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بیش از 13 مرکز تجمعی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است.در حال حاضر بیش از 130 مرکز تجمیعی و پایگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان در دست داریم که مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند. همچنین چهار مرکز نیز تا ساعت 12 شب خدمات ارائه می‌دهند که باتوجه به مراجعات مردمی آمادگی راه‌اندازی مراکز 24 ساعته نیز وجود دارد.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون ایران در مشهد مقدس/ آیت‌الله ‌علم‌الهدی: دشمنان ‌"واکسن‌هراسی" را تبلیغ می‌کنندتزریق 72هزار دُز واکسن کرونا در حاشیه شهر مشهدمقدس/80 هزار دُز واکسن برکت به استان رسیدعلوم پزشکی مشهد برای واکسیناسیون گروه‌های سنی 12 تا 18 اعلام آمادگی کرد

معتمدیان گفت: علاوه بر شهرداری از ظرفیت سپاه و بسیج جامعه پزشکی به خوبی استفاده شده و اسقرار نیروهای بسیجی در حاشیه شهر سبب شده است که بیش از 90 هزار واکسن تزریق شود که کار ارزشمندی است زیرا حاشیه شهر تراکم زیادی دارد و کمترین سرانه بهداشتی در سطح استان متعلق به حاشیه شهر است.

وی  افزود: بیش از 50 درصد جامعه هدف که سنین 18 سال به بالا هستند، مرحله اول واکسن و بیش از 22 درصد جامعه هدف دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند که با تدابیر اندیشده شده و زیرساخت‌های لازم به پیک حداکثری واکسیناسیون که اولویت اصلی کشور است، نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سطح استان حاشیه شهر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست