Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین صادقی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که حداقل ماجرای استعفای مددی درست است و علی فتح الله زاده هم که با او ملاقات کرده است این مساله را تائید کرد و گفت مددی تصمیم به رفتن دارد. اما این که صادقی گفته می‌خواهند مجیدی را نابود کنند یک حرف حقوقی است و حتما کاپیتان سابق استقلال برای حرف خود سند و مدرکی دارد که چنین ادعایی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این که مجیدی و مددی زاویه دارند شکی نیست اما بهر حال مددی استعفا داده و احتمال ماندنش خیلی ضعیف است. مجیدی هم قاعدتا می‌تواند با مدیرعامل جدید تعامل کرده وتیم خوبی را برای فصل جدید بسازد. طبق شنیده‌های ما او قصد خرید حداقل سه بازیکن جدید را دارد تا استقلال را با شرایط بهتری راهی لیگ جدید کند چرا که ضعف‌های تیمش را در بازی با الهلال به خوبی دید.

بعد از استعفای مددی شایعه شد که شاید مجیدی هم برود اما فرهاد قصد انجام چنین کاری را ندارد و اتفاقا می‌خواهد با قدرت بماند و به کارش ادامه بدهد. هوادارانی که به محل تمرینات استقلال رفته بودند هم از مجیدی خواستند بماند چون الان وقت تغییر مربی نیست و تیم را هم بر خلاف فصل گذشته خود مجیدی بسته است.

فعلا تحلیل‌ها بر این مبناست که مددی می‌رود و مجیدی می‌ماند. طبعا تجمع روز شنبه هواداران استقلال در این موضوع بی تاثیر نیست اما باید دید امیرحسین صادقی چه اطلاعاتی دارد و بر اساس کدام شنیده‌ها مدعی شده که می‌خواهند فرهاد مجیدی را نابود کنند و بعد بروند؟

امیرحسین صادقی با فرهاد مجیدی در ارتباط است؟

امیرحسین صادقی همچنین از مجیدی خواسته همین حالا افشاگری کند چون بعدا دیر می‌شود! او انگار از طرفداران تیفوسی مجیدی هم بیشتر عجله دارد در حالی که خود فرهاد منتظر است بعد از تغییرات قریب الوقوع در استقلال صحبت کند که کار عاقلانه ای هم هست.

مجیدی قرار بود دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر حرف بزند که این کار را به هفته آینده موکول کرد تا ببیند مدیرعامل جدید کیست و تکلیف مددی چه می‌شود.

در چنین شرایطی خیلی‌ها می‌پرسند آیا امیرحسین صادقی با فرهاد در ارتباط است و به او مشورت می‌دهد؟

از شواهد و قرائن چنین بر می‌آید که حداقل خبری از مشاوره دادن نباشد چون کارهای صادقی بسیار احساسی است و البته بیشتر فعالیت‌های او هم در فضای مجازی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی فتح الله زاده مجیدی استقلال امیرحسین صادقی استقلال امیرحسین صادقی علی فتح الله زاده مجیدی امیرحسین صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس