Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هپکو در نامه‌ای به مدیرنظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس خبر از انعقاد چند قرارداد با مجموع ارزش ۴۶۴ میلیارد تومان برای تولید محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، نامه‌هایی از سوی کارگران شرکت هپکو به خبرنگار ما رسیده که حکایت از انعقاد چند قرارداد برای تولید محصولات این شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این نامه‌ها که امضای علیمحمد رفیعی، مدیرعامل شرکت هپکو را دارد و خطاب به مدیرنظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس نوشته شده، قرارداد‌هایی با ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان و ۳۳۰ میلیارد تومان برای تولید تراک معدنی و بیل مکانیکی در هپکو منعقد شده است.

علیمحمدی در یکی از این نامه‌ها قید کرده بابت این قرارداد‌ها به هپکو ۴۱ میلیارد تومان هم پرداخت شده است؛ بنابراین سالن‌های تولید هپکو با قرارداد‌های ۴۶۴ میلیارد تومانی قرار است دوباره رونق بگیرند و این امر حاصل تلاش‌های چند ساله کارگران و مسئولان جدید این شرکت است.

قابل ذکر است که برخی فعالان کارگری در هپکو به خبرنگار ما گفته اند که قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومانی نهایی شده است.

بیشتر بخوانید:

انتظار اهالی هپکو از دولت؛ بازار داخلی را در اختیار تولیدکنندگان خارجی قرار ندهید بورس بازی دوباره بر سر هپکو / تأمین اجتماعی خطای بخش خصوصی را تکرار نکند مافیای واردات اجازه رونق تولید در هپکو را نمی‌دهند جمعی از کارکنان هپکو: دستگاه‌های معدنی وارادتی به زودی راهی قبرستان ماشین آلات می‌شود

همچنین علیرضا میقانی، قائم مقام مدیرعامل این شرکت به خبرنگاران ضمن تأیید قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومانی گفته است که مدیران و کارگران هپکو تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا این محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و به دست مشتری برسانند.

 

گفتنی است، طی چند ماه گذشته واردات چندین دستگاه دامپتراک نو یا دست دوم از مرز‌های جنوبی کشورمان مشاهده شده بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هپکو بازار بورس تولید داخلی قرارداد هپکو میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهان شرقی و غربی در دست بررسی است.
وزیر کشور در مورد طرح ایمن سازی مرزها، گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.
وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.
وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.
قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود
وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می‌توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان