Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش ایرنا، سیدمختار هاشمی روز چهارشنبه در بازدید از هتل شادی سنندج و دیدار با رییس جامعه هتل‌داران استان اظهار داشت: عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری و نابسامانی اداری و عدم همکاری بانک‌ها از بزرگترین معضلات هتل‌داری در استان است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مدیریت جامع شهری از مهمترین مولفه های پایداری در بخش هتل و گردشگری استان است، اضافه کرد: انتظار می‌رود مصوبات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد رفع موانع تولید و بخشنامه‌های دولت در مورد بخش گردشگری و هتل‌داری اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج افزود: امهال و تاخیر در پرداخت بیمه سهم کارفرما یا وام بانکی با سود بیشتر و جریمه همراه بوده که در شرایط کنونی شیوع کرونا برای بسیاری از کسب و کارها از جمله هتلداری مشکلاتی را ایجاد کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها با هتل ها در این شرایط همکاری زیادی نداشتند، اظهار داشت: پرداخت اقساط هتل‌ها و مسافرخانه‌ها که به دلیل اعمال محدودیت سفر به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از سوی دولت اجرا شد به تاخیر افتاد و برخی بانک‌ها جریمه‌های سنگین برای آنها اعمال کردند.

وی با اشاره به اینکه تخفیفی برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی انجام نشده و بدون پرداخت سهم کارفرما و کارگر، لیست بیمه رد نمی شود،  گفت: بعضی از ارگان‌ها بدهی‌های خود را به هتل‌ها بابت خدمات ارائه شده در سنوات گذشته پرداخت نمی‌کنند، در حالیکه ارزش بدهی‌ها اکنون یک چهارم ارزش پول کنونی است.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج افزود: تعدادی از واحدهای اقامتی شهر بانه به علت رشد و فعالیت خانه‌های استیجاری بدون مجوز در وضعیت تعطیلی قرار گرفته ومالکان آنها تصمیم به تغییر کاربری گرفته‌اند که این مهم معضل بزرگی برای آینده گردشگری است.

هاشمی اضافه کرد: با این وصف جامعه هتل‌داری کوشش می‌کند درحد توان خود مقاومت کرده و خدماتی را در این شرایط سخت ارایه کنند.

برچسب‌ها گردشگری ویروس کرونا کردستان سنندج هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ویروس کرونا کردستان گردشگری ویروس کرونا کردستان سنندج هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان