Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:41:37 GMT

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۳۶۴۸

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

به گزارش ایرنا، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بلوار ۳۶ متری دگران بنام بلوار کامکار یکی از بلوارهای سطح منطقه بوده که سال ۱۳۹۸ در راستای دسترسی ایمن اهالی شهرک‌های دگران و ساحلی زیر بار ترافیک رفت.

عطاالله ساعدموچشی افزود: با توجه به اینکه ضلع غربی پیاده‌رو این بلوار که در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه سه واقع شده است ازوضعیت مناسبی برخوردار بود عملیات ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طول مسیر کامکار یک‌هزار و ۷۵۰ متر بوده که در۲ فاز شامل فاز اول ۸۵۰ متر طول در۲ باند رفت و برگشت به عرض سواره رو هفت و نیم متر و فاز دوم به طول ۹۰۰ متر در ۲ باند رفت و برگشت به عرض سواره رو ۱۰ونیم متر است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج با اشاره به آغاز عملیات ساماندهی پیاده رو بلوار کامکار در سنندج اعلام کرد:مساحت کل پروژه چهار هزار و ۵۰۰متر مربع بوده وطول این مسیر ۳۰۰ متر و عرض متوسط آن ۱۵ متر است.
وی با بیان اینکه عرض پیاده رو اجرایی ۲ متر، عرض معبر سواره رو آسفالت ۶ متر و ۲ هزار و ۱۰۰مترمربع فضای سبز خواهد بود، گفت: ۲ هزار مترمکعب خاکبرداری و یک هزار مترمکعب خاکریزی نیز در همین راستا انجام  خواهد شد.

ساعدموچشی یادآور شد: به منظور تکمیل این پروژه تعبیه سیستم روشنایی و نصب مبلمان شهری نیز انجام خواهد شد.

برگزاری آزمون آمادگی جسمانی آتش نشانان سنندجی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به ضرورت داشتن آمادگی جسمانی آتش نشانان در راستای عکس‌العمل سریع در زمان انجام عملیات و تسریع در امدادرسانی، آزمون آمادگی جسمانی برای آتش نشانان بسیار حائز اهمیت است.

صالح زندی افزود: آتش‌نشانان علاوه بر کسب تخصص لازم در مقابله با حوادث گوناگون باید با ورزش‌های منظم از آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار باشند.

وی با اشاره برگزاری آزمون آمادگی جسمانی آنشانان سنندجی خبر داد و گفت:  آزمون آتش نشانان از لحاظ سرعت، قدرت و استقامت هر ۶ماه یکبار و به منظور میزان سنجش آمادگی جسمانی آتش‌نشانان برگزار شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: آزمون نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در ورزشگاه ۲۲ گولان و در آیتم های شامل بارفیکس، دراز و نشست، دو ۹.۴متر، دو ۴۵ متر سرعت، حمل نردبان، حمل لوله های نواری، حمل خاموش کننده‌های دستی، پرش طول و دو ۵۴۰ متر برگزار شد.

آغازعملیات رفع مشکل آبگرفتگی ناحیه منفصل شهری نایسر

رییس سازمان عمران وبازآفرینی شهری شهرداری سنندج اظهارداشت:خیابان‌امام شافعی یکی از خیابان‌های اصلی واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که حامل بار ترافیکی بسیارزیادی است.

فرشاد منبری افزود: با توجه به فرسوده بودن آسفالت و اینکه شیب‌بندی این خیابان مناسب نبود،هنگام بارش برف و باران آب زیادی در این خبابان جمع شده ومانع تردد روان خودروها در این خیابان می شد.

وی اعلام کرد: در همین راستا عملیات تخریب آسفالت چند نقطه از خیابان امام شافعی در راستای هدایت آبهای سطحی و رواناب ناشی از بارش‌های فصلی، جلوگیری از تصادفات، ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر در دستور کار قرار گرفت.
رییس سازمان عمران وبازآفرینی شهری شهرداری سنندج اظهار داشت:اصلاح شیب عرضی و طولی جاده ورودی و خروجی نایسر،تسهیل در عبور و مرور و هدایت ترافیک وسایل نقلیه از دیگر اهداف اجرای این عملیات است.

وی با اشاره به آغاز عملیات رفع مشکل آبگرفتگی خیابان امام شافعی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج افزود: به همین منظور سه هزار مترمربع آسفالت این خیابان جهت ساماندهی و اصلاح آسفالت تخریب خواهد شد.

منبری با بیان اینکه سه‌ هزار مترمربع اجرای اساس و یک هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاکبرداری نیز در همین راستا انجام می شود، یادآور شد: تاکنون عملیات عمرانی شامل یک هزار مترمربع تخریب آسفالت، یک هزار مترمربع اجرای اساس و ۴۰۰ مترمکعب خاکبرداری انجام شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان به حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج طرح های عمرانی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج طرح های عمرانی کردستان شهرداری سنندج طرح های عمرانی سنندج شهرداری سنندج آمادگی جسمانی هزار مترمربع آتش نشانان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود