Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علی طعیمان استاندار مأرب از ساکنان حریب خواست که مانع از حضور القاعده و داعش و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در مناطق خود شوند.

وی افزود: طرحی از سوی ائتلاف سعودی و آمریکایی برای وارد کردن صدها نفر از عناصر تروریستی به منطقه حریب وجود دارد.

استاندار مارب اعلام کرد که نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی به دنبال وارد کردن هزاران عنصر تکفیری را از استانهای جنوبی و شرقی در تلاشی شکست خورده برای توقف پیشروی نیروهای مسلح یمن پس از فروپاشی مزدوران آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سرویس های اطلاعاتی سعودی و آمریکایی آخرین برگه های سوخته خود را در نبرد مارب به کار می گیرند یعنی عناصر القاعده و داعش. این پس از آن رخ می دهد که همه گزینه های آنها برباد رفته است و طرح های بی ثبات کننده آنها برای ساکنان مارب آشکار شده است.

طعیمان تاکید کرد: تلاش ساکنان استان مارب به منظور ممانعت از حضور عناصر تروریستی در مناطق آنها و حفظ امنیت و ثبات ضروری است. عناصر تروریستی جنایات متعددی علیه ساکنان مارب در راستی ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان در مناطق تحت کنترل ائتلاف سعودی، انجام داده اند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: القاعده داعش ائتلاف سعودی مارب ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟

دانش‌آموزان پایه ششم برای دروس ریاضی و علوم باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند و امتحانات دیگر دروس نیز به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

امتحانات کشوری درس علوم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و امتحانات کشوری درس ریاضی پایه ششم روز  سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در پایه نهم نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی سؤالات به صورت کشوری طراحی می‌شود و برای دیگر دروس سؤالات به صورت استانی است.

تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری و استانی پایه نهم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی