Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندرعباس، حسین اخلاقی از ورود اولین تاکسی‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های مکرر استاندار و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، در آینده نزدیک ۲۰ دستگاه تاکسی هیبریدی شامل رنو فلوئنس، سوناتا و هایس به ناوگان تاکسیرانی بندرعباس اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان تصریح کرد: مقرر شده این تاکسی‌ها در خط ویژه فرودگاه شروع به فعالیت کنند. بدون شک ورود این گروه از خودروها به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی‌ها دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اضافه کرد: این خودروها از یک موتور احتراق داخلی بنزینی در کنار یک موتور الکتریکی برخوردار است در این راستا هر خودرو در هر زمان از عملکرد یکی از موتورها یا ترکیبی از فعالیت هردو موتور بهره‌مند می‌شود. این خودرو در شرایط ترافیک شهری و کندی حرکت خودرو تا سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت همواره از موتور برقی کاملاً بی‌صدا و بدون آلایندگی استفاده می‌کند که این موضوع مصرف بنزین را تا ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌رساند که مزیتی ملموس در کاهش مصرف سوخت است. موتور این خودرو در سرعت بالای ۴۵ کیلومتر در ساعت موتور بنزینی فعال شده و اقدام به شارژ باتری خودرو می‌کند.

اخلاقی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر و حمایت شورای اسلامی شهر بندرعباس و شهردار بتوانیم برای بهبود وضعیت تاکسی‌های درون شهری اقدامات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 523910

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس تاکسی تاکسیرانی ناوگان تاکسیرانی ناوگان حمل و نقل حمل و نقل عمومي موتور برقی آلایندگی تاکسی های هیبریدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان تاکسیرانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران

در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد. منبع: تسنیم

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901336

دیگر خبرها

  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن