Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@04:09:21 GMT

فوتسال ایران، متضررترین تیم از کمک داور ویدئویی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۸۴۵۶

فوتسال ایران، متضررترین تیم از کمک داور ویدئویی

تیم ملی فوتسال ایران در هر سه دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتسال از کمک داور ویدئویی ضربه خورده است. به گزارش ایسنا، در مسابقات مرحله گروهی جام جهانی فوتسال از تکنولوژی کمک داور ویدئویی استفاده شد که در برخی بازی ها تصمیمات داوران بحث برانگیز و جنجالی هم شد اما این تکنولوژی بیش از همه به ضرر ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال ما تنها تیمی است که در تمامی بازی های مرحله گروهی از تکنولوژی کمک داور ویدئویی برای آنها استفاده شده و در هر سه بازی نیز از این بابت متضرر شده است.

در بازی اول ایران با صربستان، با این تکنولوژی داوران برخورد دست حمید احمدی به صورت بازیکن صرب را عمدی تشخیص داده و او را با کارت قرمز جریمه کردند.

در بازی دوم هم خروج اشتباه علیرضا صمیمی از دروازه و دفع توپ بیرون از محوطه جریمه به کمک این تکنولوژی با کارت قرمز همراه شد.

در بازی با آرژانتین هم ایران در ثانیه های پایانی موفق به گشودن دروازه حریف قدرتمند خود شد تا بازنده نباشد اما کمک داور ویدئویی تشخیص داد که بازیکن ایران دردیوار دفاعی آرژانتین دخالت کرده و گل ایران مردود است تا در سومین بازی خود هم از این بابت متضرر شویم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران کمک داور ویدئویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان دو اخراجی داشت. کاپیتان پرسپولیس و مربی سپاهان. اما مهمترین تصمیم بیژن حیدری اخراج امید عالیشاه به خاطر ضربه ای که به دابو زد بود.

حرکت عالیشاه حتی موجب انتقاد رضا درویش هم شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کاپیتان تیمش نباید آن حرکت را انجام می داد.

در تصاویر اعتراض عالیشاه به اخراج از سوی دا‌ور را می بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند