Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:16:53 GMT

۱۷۵ زندانی آذربایجان غربی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۰۳۴۶

۱۷۵ زندانی آذربایجان غربی آزاد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی چهارشنبه شب در مراسم آزادی زندانیان که در زندان مرکزی ارومیه برگزار می‌شد، اظهار کرد: دفاع جانانه مردم غیور ایران از میهن اسلامی همیشه در دفتر تاریخ ماندگار است و این آزادی و امنیت مرهون خون شهدا، جهاد، ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است.

وی افزود: ما در سر سفره شهدا نشسته‌ایم و باید شکر آن را به بهترین نحو ممکن بجا آوریم و بهترین شکر نیز خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است، خصوصاً خدمتی که در راه احقاق حق و اجرای عدالت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به آزادی ۱۷۵ زندانی امروز چهارشنبه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم در جامعه پرداخت و ارتقا آموزش‌های فرهنگی و تربیتی را در جامعه یکی از مؤثرترین عوامل پیشگری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری دانست.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان غربی در این مراسم نیز به اولویت اصلی سازمان زندان‌ها اشاره کرد و گفت: یک از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌های استان رسیدگی به وضعیت زندانیان در همه ابعاد بویژه کاهش جمعیت کیفری است و این امر مورد توجه ویژه دستگاه قضائی نیز قرار گرفته است.

مجتبی محمدی افزود: بازدیدهای اخیر دستگاه قضائی استان نقش مؤثری در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها داشته که این یک نهضت و جهاد بی سابقه بوده است و از این رو جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این مراسم حکم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی که به همت خیرین، ستاد دیه و دستگاه قضائی استان محکومیت آنها پرداخت شده بود توسط رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولین حاضر به آنها داده شد.

کد خبر 5311463

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر عتباتی دفاع مقدس جنگ تحمیلی آزادی زندانیان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان واکسیناسیون کرونا کرمانشاه ایلام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند