Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 2-0 میلان مقابل ونتزیا در هفته پنجم فصل 2021/22 سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی میلان در مصاحبه با DAZN گفت:

هدف ما ارائه یک بازی خوب و تلاش برای کسب برد بود. در فرم خوبی وارد این بازی شدیم و مقابل هواداران به بهترین شکل به خواسته خود رسیدیم. با بهترین ترکیب وارد این بازی شدیم چون از 3 بازی دشوار از نظر فیزیکی و ذهنی به این دیدار رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین بازی هایی زدن گل اول بسیار مهم است چون پس از گل، ونتزیا دیگر نمی توانست فقط پشت توپ عقب بنشیند. نباید عصبی شویم. در نیمه اول کمی فاقد دقت و کیفیت لازم بودیم اما در نیمه دوم در نهایت راهی برای گلزنی پیدا کردیم.

می دانستم نتیجه کارهایی که فصل گذشته انجام دادیم، در این فصل می بینیم. وقتی یک فرآیند را آغاز می کنید، دیر یا زود به این سطح می رسید. فصل گذشته هم بازی های زیادی را بردیم اما در این فصل بالغ تر شده ایم و البته از حمایت تماشاگران در ورزشگاه برخوردار هستیم. هدف ما این است که از نظر نتیجه گرفتن در بازی های خانگی بهتر شویم و با کمک هواداران در سن سیرو می توانیم به این هدف برسیم.

کالولو عملکرد بسیار خوبی دارد و او هم بالغ تر شده است. کالولو همچنان باید در برخی زمینه ها پیشرفت کند اما کاملا مسیر پیشرفت را به درستی سپری می کند. از بازی بالو توره هم خوشم آمد و در کارهای دفاعی و هجومی عملکرد خوبی داشت. او شایسته این فرصت بود.

امیدوارم برای بازی بعدی ژیرو و زلاتان را در اختیار داشته باشیم. آنها به خوبی تلاش می کنند تا آماده شوند. همه می دانیم که زلاتان و ژیرو چه نقشی از نظر کیفیت، استعداد و رهبری در ترکیب تیم دارند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! فرهاد مجیدی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد! / فوری رحمان احمدی مقابل دوربین طرفداری: شاید مسائلی پشت پرده بود که در جام جهانی بازی نکردم تصادف رانندگی آرتور ملو / عکس معاون رئیس جمهور جنجالی سورینام مسن ترین فوتبالیست تاریخ کونکاکاف شد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران