Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان یکی از اهداف مهم اولین نشست با روسای فدراسیون های ورزشی را مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین وضعیت موجود و تدوین راهبردهای لازم برای تحقق منویات معظم له دانست.

«سید حمید سجادی» با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ورزش اظهار داشت: از مدیران ورزش کشور رخصت می گیرم تا در یک فضای سراسر همدلی و وفاق زمینه توسعه و تعالی ورزش کشور را فراهم کنیم چرا که اعتقاد دارم کارکردن در ورزش امروز برای مردم، مقدس است و باید با جدیت و تلاش افتخارات بزرگی را برای نظام در این عرصه به ارمغان آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اولین نشست رسمی با روسای فدراسیون‌ها که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد، فرصت خدمتگذاری در عرصه ورزش و امور جوانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:خداوند را بابت این فرصت خدمتگذاری شکر می کنم.

وی تاکید کرد: ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و باید ببینیم این عزت و آزادگی را مدیون چه کسانی هستیم و برای اینکه در این فضای آرام به کار و انجام وظیفه مشغول هستیم چه بهایی برایش پرداخته شده است.

وزیر ورزش و جوانان قدرشناسی را یکی از ارزش‌های مستتر در وزش اعلام کرد و گفت: قدردان زحمات و اتفاقات خوبی که در طی بیش از چهار دهه در عرصه ورزش کشور اتفاق افتاده هستم ، اساسا باید قدردان باشیم چرا که فرهنگ قدرشناسی یکی از ارزش‌های مهم در ورزش است اما این نکته به معنای قانع بودن نسبت به وضع موجود نیست.

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که در دنیای ورزش همه چیز با سرعتی غیر قابل تصور در حال تغییر و رو به رشد است و ما هم می بایست با سرعت و دقت در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش در دولت مردمی و انقلابی، تلاشی جهادی داشته باشیم.

سجادی، یکی از اهداف مهم اولین نشست با روسای فدراسیون های ورزشی را مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین وضعیت موجود و تدوین راهبردهای لازم برای تحقق منویات معظم له دانست و تاکید کرد :بیانات رهبر معظم انقلاب کلیدی و سراسر آموزنده بود که منشور عملیاتی و خط مشی ما در دولت سیزدهم است.

وی در ادامه هدف دیگر از برگزاری این نشست را ایجاد صمیمیت، انسجام و همدلی بین جامعه ورزش کشور دانست و تاکید کرد: امروز می خواهم از مدیران ورزش کشور رخصت بگیرم تا بعد از اعتماد رییس محترم جمهور و سپس اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اکنون در یک فضای مملو از همدلی و وفاق زمینه توسعه و تعالی ورزش کشور را فراهم کنیم چرا که اعتقاد دارم کارکردن در ورزش برای مردم، مقدس است و باید با جدیت و تلاش افتخارات بزرگی را برای نظام و ملت شریف کشورمان در این عرصه به ارمغان آوریم.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگری از سخنانش با تاکید بر استفاده از منابع موجود در عرصه ورزش و امور جوانان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی از امکانات موجود بهترین و بیشترین بهره را ببریم و در مقابل برای حل مشکلات نیز حامی فدراسیون ها خواهیم بود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب عرصه ورزش ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • هنرمندانی که از غزل رهبر معظم انقلاب استقبال کردند
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز