Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل تراهی چهارشنبه شب در آیین پویش توزیع یکهزار دستگاه تبلت دانش آموزی در قالب طرح نذر امام سجاد(ع) که به تاسی از آن حضرت در دستگیری از نیازمندان صورت گرفته است، افزود: هدف گذاری کمیته امداد برای تهیه پنج هزار دستگاه تبلت دانش آموزی است که به تدریج و به صورت مرحله ای با کمک خیران و بنگاه های اقتصادی استان تهیه و در اختیار این قشر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در مجموع ۴۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است که طبق نیازسنجی صورت گرفته بیش از پنج  هزار نفر نیاز به گوشی هوشمند دارند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: نیروی های این نهاد در سراسر استان را تکلیف کرده ایم که با آموزش و پرورش در زمینه تامین نیازهای تحصیلی و معیشتی دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان تعامل و همکاری کنند تا دانش آموزی به لحاظ فقر و تنگدستی از تحصیل جانماند.

تراهی ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان که با رویکرد تحولی در کمیته امداد شکل گرفته است، برای قطع زنجیره فقر؛ توانمندسازی خانواده ها و شناسایی مستعدان تحصیلی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ابرازداشت: افتخارمان این است که امسال در بین دانش آموزان جامعه هدف کمیته امداد هرمزگان رتبه سه رقمی کنکور  و دانشجوی نخبه پزشکی را داریم و این فضا را فراهم می کنیم که شرایطی بوجود آید در سال های آینده نیز توانمندی فکری و فرهنگی خانواده ها را از مسیر توسعه تعلیم و تربیت این فرزندان ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: استان هرمزگان بعد از سیستان و بلوجستان بالاترین رقم ایتام و محسنین زیر ۱۵ سال را دارد و علاوه بر آن شاخص هایی که در حوزه فقر در استان  حاکم است اما زیرساخت هایی را فراهم می کنیم که از محل مسوولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی سفره خانواده های ایتام و محسنین را که دانش آموزان مستعد تحصیلی دارند، خانواده ها دغدغه ای جز ادامه تحصیل فرزندانشان نداشته باشند و مادری فکر معاش خانواده نباشد.

تراهی گفت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را جهت کمک به تامین تبلت به کد دستوری *۸۷۷۷*۰۷۶*۱# و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ کمیته امداد واریز کنند و همچنین به صورت غیرنقدی به مرکزهای نیکوکاری و دفترهای کمیته امداد شهرستان های استان تحویل دهند.

تبلت و گوشی هوشمند یک نیاز ضروری برای دانش آموزان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این همایش گفت: اکنون باتوجه به شرایط کرونایی و آموزش مجازی و نیمه حضوری، کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل و تهیه ابزاری همچون تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان دیگر یک نیاز واجب و ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: از صنایع غرب بندرعباس، فعالان اقتصادی و بخشی خصوصی انتظار داریم باتوجه به اینکه هرمزگان از لحاظ فقر شرایط خوبی ندارد، سهم خود را در کمک به نیازمندان و بویژه دانش آموزان و دانشجویان نیازمند که آینده سازان جامعه هستند، پرداخت کنند و از نهاد کمیته امداد حمایت کنند.

نیکوکاری و دفترهای کمیته امداد شهرستان های استان تحویل دهند.
۴۳ هزار دانش آموز، ۲هزار و ۴۰۰ دانشجو و یکهزار و ۳۰۰ طلبه مجموعه جامعه تحصیلی و نخبگان کمیته امداد هرمزگان را تشکیل می‌دهند.
استان هرمزگان هم اکنون ۸۸ هزار خانوار برابر با ۲۳۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد و به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی هرمزگان تبلت دانش‌آموزان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی هرمزگان ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی هرمزگان تبلت دانش آموزان آموزش مجازی کمیته امداد هرمزگان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال