Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باحضور مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و با هدف افزایش تولید و اشتغال سلول‌های احیا ۱۵۹ و ۱۶۰ بزرگ‌ترین ومدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور با تلاش متخصصان جوان این مجتمع بزرگ صنعتی به بهره برداری رسید.

زحتمکش مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در حاشیه این بهره برداری گفت: در کم‌تر از یک ماه گذشته، ۹ سلول جدید احیاء و وارد مدار تولید در این مجتمع بزرگ صنعتی کشور شده است و تمام تلاش خود را برای افزایش تولید از طریق راه اندازی تمامی دیگ‌های موجود و رساندن تولید به میزان ۳۰۰هزارتن ظرفیت اسمی کارخانه تا پایان آذرماه به کار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ما‌های آینده آلومینیوم جنوب نقش و حضوری موثرتر در صنعت کشور خواهد داشت و انشاالله در این راستا خبر‌های بسیارخوبی از بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور اعلام خواهد شد.

زحمتکش تصریح کرد: قطعا مهندسان جوان و متخصص سالکو در روند رو به رشد مجموعه، مهم‌ترین و محوری‌ترین نقش را ایفاء میکنند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات متخصصان باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شتاب تولید آلومینیوم جنوب فارس آلومینیوم جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران