Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان از فعالیت‌های سال ۱۳۹۸، استان‌های برتر در ورزش بانوان کشور معرفی که در این لیست، معاونت توسعه ورزش بانوان این استان برای دومین سال متوالی، با کسب ۱۵۰ امتیاز، صدرنشین استان‌های گروه خود شد.

بیشتر بخوانید

انتصاب معاون ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری

سوسن تمدن معاون توسعه ورزش بانوان استان با اشاره به آمار ۱۶ هزار نفری ورزشکاران بیمه شده در حوزه بانوان گفت: اجرای ۲۵۰ طرح ملی، برگزاری ۱۲۰۰ برنامه همگانی و روستایی، ۷۰۰ مسابقه استانی از مهمترین اقدامات در سال ۹۸ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میزبانی از ۳۸ رویداد کشوری، حضور ۱۵ ورزشکار در تیم‌های ملی و اعزام ۱۸۹ تیم به رقابت‌های کشوری منجر به کسب ۶۵۵ مدال انفرادی و ۹۹ مدال آسیایی و جهانی و ۳۱ عنوان تیمی برتر کشور توسط بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری