Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان از اقدامات سپاه بیت‌المقدس برای مقابله با ویروس کرونا، برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا ‌در چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در این شهر برگزار شد، از اقدامات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا، برگزاری رزمایش‌های مختلف و اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان قدردانی کرد و اظهار داشت: با این کار ارزشمند و خداپسندانه دلِ بسیاری از خانواده‌هایی که از لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند، را شاد کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات سپاه در رزمایش کمک مومنانه و کمک به نیازمندان را قابل تقدیر خواند و گفت: همچنین کادر بهداشتی و درمان نیز در این ایام برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جان و دل مایه گذاشته‌اند.

استاندار کردستان با بیان اینکه تاکنون برای تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه 180 میلیارد تومان در استان هزینه شده است، تصریح کرد: امروز  جلوه‌های زیبایی از همدلی صورت گرفته، که بی‌نظیر و قابل تقدیر است.

توزیع 5662 بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توسط سپاه در کردستانفرمانده سپاه بیت‌المقدس: 180میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان کردستان توزیع شد

وی شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی در طرح کمک مؤمنانه را یک امر ضروری دانست و افزود: امیدوارم افراد و خانواده‌هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و شغل و درآمد خود را در زمان کرونا از دست داده‌اند، حتما در اولویت کمک قرار بگیرند.

مرادنیا بیان کرد: امیدوارم تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا، همین رویه کمک و همدلی در استان کردستان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/486/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس