Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازرس کل استان قزوین گفت: یشنهاد ما این است که بررسی نهایت قیمت کارشناسی برج‌های ستاره پونک توسط چند دستگاه نظارتی انجام شود تا شاهد اختلاف قیمت فاحش در ارزیابی ارزش این پروژه نباشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالله آقاعلیخانی ‌در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد، با اشاره به حواشی فراوان ایجادشده حول موضوع فروش پروژه ستاره پونک اظهار داشت: هیچ اصراری برای فروش پروژه تجاری ستاره پونک نداریم و تنها مطالبه ما قیمت‌گذاری درست این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشینه ساخت برج‌های تجاری ستاره پونک گفت: موضوع فروش این برج‌ها از سال 94 مطرح شد و تاکنون هم چندین بار این پروژه قیمت‌گذاری شده که اولین آن 60 میلیارد تومان و آخرین آن هم 330 میلیارد تومان بوده است.

آقاعلیخانی اضافه کرد: قیمتی که پیشتر برای فروش مجتمع تجاری نیمه‌کاره ستاره پونک از سوی شورای کارشناسی 3 نفره تعیین شده بود، 120 میلیارد تومان کمتر از قیمت واقعی و به همین خاطر جلوی فروش این مجتمع را گرفتیم؛ چرا که قیمت تعیین‌شده برای آن مورد قبول کارشناسان رسمی دادگستری نبود.

وی ادامه داد: 2 تن از اعضای شورای شهر قزوین هم که امروز هم عضو شورای شهر ششم قزوین هستند، به ارزیابی قیمت این ملک ایراد وارده کرده بودند و انتظار ما این است که این 2 عضو هم به موضوع قیمت ستاره پونک ورود کنند و برای تعیین یک قیمت کارشناسی درست به کمک سازمان بازرسی کل کشور بیایند.

جذب نیروی جدید در شهرداری قزوین ممنوع شدادامه پیگیری تسنیم|‌ضرب‌الااجل 10روزه دادگستری برای تعیین سهم شهرداری قزوین در شهرک اندیشهانتصاب حاشیه‌ساز در شهرداری قزوین / اعضای شورای شهر دخالت در انتصاب سرپرست سازمان فضای سبز را رد کردند

به دنبال احقاق حقوق شهرداری و شهر قزوین هستیم

بازرس کل استان قزوین در ادامه به راهکار سازمان بازرسی برای حل مشکل قیمت‌گذاری برج‌های ستاره پونک اشاره کرد و گفت: پیشنهاد ما این است که بررسی نهایت قیمت کارشناسی توسط چند دستگاه و نهاد نظارتی انجام شود تا شاهد اختلاف قیمت فاحش در ارزیابی ارزش این پروژه نباشیم.

آقاعلیخانی تصریح کرد: سازمان بازرسی به دنبال احقاق حقوق شهرداری و شهر قزوین در پروژه ستاره پونک است و اگر پرداخت بدهی‌های بانک شهر واقعاً دغدغه مدیریت شهری قزوین بود، باید در همان سال 1394 که تورمی در کار نبود، این پروژه برای تهاتر به بانک معرفی می‌شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین سازمان بازرسی استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین سازمان بازرسی استانداری قزوین استان قزوین ستاره پونک قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه امسال، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده تعداد ۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بود و بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور ثبت شده است.

ململی اضافه کرد: در ماموریت‌های انجام شده با کمک نیرو‌های آتش نشان خوشبختانه ۱۱۲ نفر نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق در ماه گذشته حضور داشتند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متاسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

وی گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر است لذا توصیه می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان توجه کرده و نسبت به قطع کردن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل اقدام کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنین داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین