Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: تکریم شهدا و پیش‌کسوتان جهاد باید همگانی و در همه سال باشد و در مقام عمل نیز به آن پایبند باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت ضمن قرائت و ترجمه آیه 95 سوره مبارکه نساء اظهار داشت: افراد با ایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد باز نشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند و خداوند مجاهدان را بر ترک‌کنندگان جهاد برتری و پاداش بیشتری بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیه 10 سوره مبارکه حدید افزود: طبق این آیه شریفه کسانى که قبل از پیروزى انفاق کردند و جنگیدند از کسانى که پس از پیروزى انفاق کردند مقام بالاتری دارند.

آیت‌الله محامی به قرائت و ترجمه آیه 169 سوره مبارکه آل عمران پرداخت و بیان داشت: کسانی که به‌ فیض شهادت نائل آمدند خرسند هستند و روزی خود را از سفره نعمات الهی دریافت می‌کنند.

امام جمعه زاهدان: رسیدگی به تخلفات کلان نیازمند اقدام عملی استامام جمعه زاهدان: طلاب جوان اهل سنت سرمایه‌های کشور هستندامام جمعه زاهدان: استاندار جدید برای تحقق وعده رئیس جمهور تلاش کند

وی ادامه داد: تکریم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت کاری خدایی و همراهی با ملکوت عالم است و خداوند متعال تمام عالم ملکوت را در خدمت اهل دین و جهاد و شهادت قرار داده است. این تکریم باید همگانی و در همه سال باشد و در مقام عمل نیز به آن پایبند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه آثار به جا مانده از شهدا از جمله خانواده‌های این بزرگواران باید مورد توجه، تکریم و اهتمام قرار گیرند و البته بهترین تکریم و گرامیداشت عملی تبیین اهداف و رسالت‌های شهداست.

 آیت‌الله محامی تصریح کرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند و همواره دنبال تحریف تاریخ و مشغول کردن ذهن نسل جدید هستند که وظیفه ما بیان نتایج کار شهدا یعنی عزت، افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی است و باید مسیر عزت و پرافتخار مجاهدان و شهدا را دنبال کنیم.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم