Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با تحریف به دنبال وارونه جلوه‌دادن حقایق است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از رزمندگان ایثار و دفاع مقدس مسجد الزهرا در اراک با اشاره به حوادث انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در طول 4 دهه اخیر حوادث بزرگی را با صلابت گذرانده و با توسل و تمسک به فرهنگ عاشورای حسینی حماسه‌های بسیاری خلق کرده که دفاع مقدس از تجربه‌های موفق انقلاب اسلامی بوده که امروز به عنوان کارآمدترین تجربه و الگو برای عبور از شرایط باید مورد توجه باشد، این درحالیست که شرایط امروز همانند مقطع جنگ تحمیلی است اما محدودیتی مانند دوران دفاع مقدس در کشور وجود ندارد و در اوج اقتدار و سربلندی هستیم و فرصتی گران بها برای قوی شدن در همه ابعاد است که باید از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جریانی به دنبال تحریف حقایق انقلاب و دفاع مقدس است زیرا امروز دوران جنگ روایات است و گنجینه دفاع مقدس باید علاوه بر اینکه از تحریف و فراموشی مصون نگه داشته شود باید به خوبی به نسل جوان با هنرمندی‌ها و ابتکارات انتقال یابد و پیشکسوتان باید در کنار اصحاب هنر و فرهنگ به خوبی در این راستا نقش آفرینی کنند.

کریمی تصریح کرد: در طول 4 دهه انقلاب اسلامی ملت ایران مصمم به قوی شدن در همه ابعاد داشت تا در این مسیر، به استقلال و آزادی واقعی دست یابد که با عزمی راسخ با قدرت درحال طی کردن مسیر است و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی قطعا به کارگیری تجربه و الگوی دفاع مقدس می تواند ما را از این شرایط، موفق و سربلند بیرون آورد.

120 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در دماوند برگزار می‌شود ‌نمایشگاه «کربلای عرشیان» در قبله تهران برپا شد ؛ اجرای 160 ویژه برنامه دفاع مقدس در رینمایشگاه "تجهیزات نظامی دریایی سپاه" هفته دفاع مقدس در رشت برپا می‌شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شکست دشمن در ابعاد مختلف گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب در همه راهبردهای خود در طول 4 دهه اخیر با شکست جدی مواجه شدند بنابراین برای تحقق اهداف شیطانی خود تمرکزشان را بر توجه ویژه به فضای مجازی قرار داده و با تحریف به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌ها است که بی‌شک ملت ایران دشمنان را با شکست جدی مواجه خواهند کرد چراکه ملت ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی، همواره پیروز و سربلند بوده و عامل این پیروزی و موفقیت در مسیر دستاوردهای دو اصل مهم ولایت و معنویت بوده که امامین انقلاب اسلامی مسیر تعالی را برای ملت هموار کردند و ملت با لبیک پیروزی های بزرگ را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: معنویت برگرفته از اسلام ناب محمدی از دیگر علل و عوامل شکست دشمنان در راهبردهایشان بوده و امروز باید این مسئله بیشتر مورد توجه باشد بنابراین تجربه و الگوی ارزشمند دفاع مقدس امروز باید در عرصه های مختلف کشور و در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود و اعتقاد داریم روز به روز دفاع مقدس درس های بزرگی دارد که باید از آنها به خوبی به عنوان تجربه موفق استفاده کرد.

کریمی بیان کرد: بسیاری از موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از حماسه آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس و به کارگرفتن روحیه انقلابی و جهادی است و امیدواریم دولت سیزدهم با انتخاب مسئولان و مدیران جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم و تعالی انقلاب اسلامی در گام دوم موفق عمل کند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی افزود: در این ایام اربعین حسینی همه ذهن های ملت در پیاده روی اربعین حسینی و مسیر نجف تا کربلا است که از خداوند متعال طلب می کنیم این نعمت بزرگ دوباره برای ملت جاری شود.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دفاع مقدس استان مرکزی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است