Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب‌پذیر و آسیب‌‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبان است.

وی از اجرای طرح «مهربانی مهر» با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و بیان داشت: هدف از این طرح کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اضافه کرد: طرح «مهربانی مهر» در سال جاری در راستای شناسایی و کمک به دانش‌آموزان در مناطق محروم استان و جمع‌آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت‌افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۳ مرحله شناسایی، جمع‌آوری کمک و توزیع از ۵ تیر آغاز و تا ۳۰ مهر سال جاری ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع می‌شود است.

وی اضافه کرد: تعداد ۹۰۹ کیف و بسته کمک‌های اولیه در بین مدارس محروم و دارای کانون‌های دانش‌آموزی در حال توزیع است و تاکنون ۴۴ میلیون تومان نیز در این خصوص جمع‌آوری شده و همچنان ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت جهادی و عام‌المنفعه توسط خیرین و داوطلبان هلال‌احمر جهت کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و از خیران و نیکوکاران استان خواستاریم همانند سال‌های گذشته این نهاد را در کمک‌رسانی به افراد نیازمند یاری کنند و کمک‌های انسان‌دوستانه خود را به این جمعیت تحویل دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی محمد رضا رضایی طرح مهر مهربانی مهر مهربانی دانش آموز مناطق محروم ماه مهر لوازم التحریر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد