Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:40:07 GMT

حکم جدید برای مدیرعامل جنجالی استقلال

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۳۱۸

حکم جدید برای مدیرعامل جنجالی استقلال

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به زودی قرار است مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال، مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش در اولین انتصاب خود برای تکمیل چارت مدیریتی وزارت ورزش، اقدام به تعیین و معرفی مدیر جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کرد.

با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی جایگزین حسن کریمی شده است که از دی ماه سال ۹۶ با حکم مسعود سلطانی متصدی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شد. با کنار گذاشتن کریمی و معرفی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید، تغییر و تحولات و جابه‌جایی‌های حمید سجادی آغاز شد.

حالا خبر می‌رسد گزینه اصلی علیرضا عاصم یوسفی برای مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران، احمد مددی است که یکی دو روزی می@شود که دیگر به باشگاه استقلال نمی‌رود.

بد نیست یادآوری کنیم؛ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نیز امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال به عنوان مدیرمجموعه ورزشی انقلاب منصوب شده بود و به نظر می‌رسد مدیریت مجموعه‌های ورزشی در تهران پایگاه بعدی مدیران مستعفی باشگاه استقلال تهران باشد!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان احمد مددی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال

 
مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

 «به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر 

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران