Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:03:45 GMT

رادیک: فدرر برترین تنیسور تاریخ است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۶۵۹

رادیک: فدرر برترین تنیسور تاریخ است

نفر نخست پیشین تنیس جهان معتقد است که راجر فدرر سوئیسی بهترین تنیسور تاریخ محسوب می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اندی رادیک آمریکایی می‌‌گوید راجرر فدرر با داشتن 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم بهترین تنیسور تاریخ است.

این تنیسور پیشین آمریکایی گفت: راجر فدرر در دفاع و حمله بهترین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه می‌توانیم مقابل چنین بازیکنی مقاومت کنیم. او بیشتر از هر ورزشکاری دیگری در جهان محبوب است. او 17 زبان را می‌داند! (از نگاه اسپورت اکسپرس فدرر به 8 زبان مسلط است). موهایش شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند و عرق نمی‌کند.

اندی رادیک افزود: من حسادتی نسبت به موفقیت‌های راجر فدرر ندارم. من فقط به کنار آمدن آسان او با خیلی از چیزها حسادت می‌کنم. از هر نظر او بهترین تنیسور تاریخ است.

راجر فدرر 40 ساله فصل جاری را زودتر از موعد مقرر به پایان رساند. او تنیس آزاد آمریکا را نیز به دلیل جراحی دوم زانویش از دست داد. فدرر هم‌اکنون در سوئیس دوره درمانی‌‌اش را سپری می‌کند.

مدودف: به دنبال عناوین بیشتری هستیم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر تنیس راجر فدرر تنیسور تاریخ راجر فدرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود