Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،این بخش با بیش از یکهزار و ۱۰۰ متر مربع مساحت شامل آنژیو گرافی، پست آنژیو ،اتاق عمل های جراحی قلب باز و آی سی یو جراحی قلب است.

بخش قلب  بیمارستان  امام خمینی آمل با پنج میلیارد تومان اعتباری ساخته و برای تجهیز آن هم ۴۶ میلیارد تومان هزینه شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، هفت میلیارد تومان از اعتبار ساخت و راه اندازی این بخش توسط خیرین سلامت شهرستان و بقیه از محل اعتبارات این دانشگاه تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان امام چهارمین بیمارستان دولتی آمل است که در زمینی به مساحت ٤٦ هزار متر مربع با زیر بنای ٢٠ هزار متر در سه طبقه ساخته شد .

 عملیات ساخت این بیمارستان در سال ٨٦ با اعتباری بالغ بر ٤٣ میلیارد تومان آغاز شد و درسال ٩٤ به پایان رسید.

طرح ساخت این بیمارستان که با ظرفیت ٢١٧ تختخواب آغاز شد . در حال حاضر در بخش های سی سی یو، اورژانس، اتاق های عمل، سی تی اسکن، درمانگاه داخلی و قلب ، جراحی ،عفونی  و مغز و اعصاب فعال است و به گفته مسئولان بیمارستان طرح توسعه آن همچنان ادامه دارد.

شهرستان آمل با جمعیت بیش از ۴۰۰ هزار نفری سومین شهرستان پر جمعیت استان و همچنین نزدیک ترین راه ارتباطی به پایتخت کشور است. 

آمل یکی از اصلی ترین راه ورود گردشگران از سراسر کشور به مازندران هست و به دلیل حوادث متعدد جاده ای و همچنین ارائه خدمات پزشکی به شهرها و شهرستان ها اطراف، یکی از اصلی ترین اولویت های دولت و وزارت بهداشت برای توسعه و کیفیت بخشی پزشکی بوده است .

آمل در حال حاضر دارای پنج مجموعه بیمارستانی است که شامل یک بیمارستان خصوصی و چهار بیمارستان دولتی می باشد.

برچسب‌ها قاسم جان بابایی مازندران دانشگاه های علوم پزشکی آمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم جان بابایی مازندران دانشگاه های علوم پزشکی قاسم جان بابایی مازندران دانشگاه های علوم پزشکی آمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز