Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@03:40:52 GMT

وبسایت Bitcoin.org هک شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۳۰۷۰

وبسایت Bitcoin.org هک شد

وب سایت «Bitcoin.org»، قدیمی‌ترین وب سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال که توسط ساتوشی ناکاموتو و مارتی مالمی ثبت شده است، در حال حاضر یک اعلان جعلی هدیه را در قالب یک پنجره بازشو نمایش می‌دهد.   به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، بازیگران بد پشت این کلاهبرداری از مردم می‌خواهند بیت کوین را به آدرس آنها ارسال کنند و قول می‌دهند مبلغ دو برابر دریافتی را پس دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کلاهبرداران تا کنون ۱۷,۷۶۴ دلار جمع آوری کرده‌اند.     این وب سایت که توسط توسعه دهنده مستعار «Cobra» اداره می‌شود، اخیرا با حملات متعدد انکار سرویس (DDoS) روبرو شده است. هنوز مشخص نیست که چه کسی مسئول هک وب سایت است.   در ماه ژوئیه (تیر)، پس از آنکه کریگ رایت خود را ساتوشی خواند و پیروزی خود را در پرونده نقض حق کپی رایت با قضاوت پیش فرض به دست آورد، «Bitcoin.org» مجبور شد وایت پیپر بیت کوین را حذف کند.   سال گذشته، حساب‌های توییتری جو بایدن، کیم کارداشیان، ایلان ماسک و دیگر افراد مشهور برای تبلیغ یک کلاهبرداری مشابه هدیه هک شده بود.   کبرا نقض امنیت را بر عهده ارائه دهنده زیرساخت وب «Cloudflare» می‌داند و مدعی است که سرور واقعی وی در جریان هک هیچ ترافیکی نداشته است.  

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • هدیه متفاوت به معلم
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار